۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین انتخابات امسال نتیجه شکست سال گذشته دشمن است
کد خبر: ۳۶۷۰۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۶:۳۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

انتخابات امسال نتیجه شکست سال گذشته دشمن است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه انتخابات امسال نتیجه شکست پارسال دشمن است، گفت: ران و ملت بزرگ ایران از روز اول انقلاب مفتخرند که بنا گذاشتند همه امور را به مردم بسپارند و برای همه ارکانش به سراغ مردم بروند.

انتخابات امسال نتیجه شکست سال گذشته دشمن است
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست بر خطی که صبح امروز در خبرگزاری بسیج برگزار شد، اظهار کرد: اثر انقلاب اسلامی در غرب آسیا و در دنیا به اندازه اهداف نورانی انقلاب اسلامی قابل توجه است.

وی ادامه داد:امروز دنیا بر چند کلمه حساس  و متمرکز شده است و سوالاتی که دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا می‌پرسند این است که برد موشک‌های ایران چقدر است؟ برد ناوهای آن چقدر است؟ و در مورد شعاع تاثیر موشک‌ها سوال می‌کنند که در علوم نظامی به برد مفید موثر معروف است.
 
فرمانده سپاه استان قزوین در بیان برد موثر انقلاب اسلامی بیان کرد: در کنار آن ضمختی‌هایی که حاکمان مستبد دنیا برای پیشبرد اهداف خود به کار می‌گیرند، انقلاب ما با لطافت و مهربانی برای رسیدن به اهدافش پیش می‌رود و معنای حرفی است که امام راحل سال‌ها پیش به آن اشاره کردند و فرموند « ما انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم».

انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را شکست

آتانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حیات سیاسی و اجتماعی به اسلام داد و خدمت بزرگی به اسلام  کرد، تصریح کرد: اما در  انقلاب چه صادر کردیم؟ به دنیا و مردم مظلوم عالم گفتیم که ظلم را نپذیرید، سیطره استکبار را نپذیرید و همین را هم انجام دادیم. هیمنه استکبار جهانی را شکستیم و این دستاورد بزرگی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی، اسلام را وارد زندگی دوباره کرد و به آن جلوه داد؛ در روزهای پایانی دفاع مقدس امام خمینی (ره) این را به دنیا اعلام کرد و خط بین اسلام ناب محمدی و اسلام امریکایی را مشخص و ترویج و تبلیغ کرد.

این مسئول ادامه داد: هر جا که اردوگاهی برای مبارزه با استکبار به پا خاسته، حاصل این تفکر انقلابی و این انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی ایران همچون دریا است و عمق دارد و موجش هم به کشورهای دیگر موج داد اما انقلاب‌های مخملی دیگر همچون کف آب هستند که در زمان کوتاهی از بین رفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان افزود: انقلاب اسلامی بر مبانی اسلامی قوی شکل گرفت چراکه پیش‌قراولان انقلاب امام بزرگ، مراجع تقلید، روحانیون بصیر و اساتید بزرگ دانشگاه‌ها بودند لذا این انقلابی است که کهنه نمی‌شود.

آتانی بیان کرد: این شعارهای انقلاب هنوز است و کهنه نشده و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حضرت آقا به آن اشاره کرده‌اند و فرمودند در بخشی از آن‌ها به اوج رسیدیم و بخشی از آن هم در حال انجام است.
 
وی تصریح کرد: 45 سال انقلاب با تمام قدرت جلو می‌رود و دلیلش هم جز این سه منطق نیست، اتکا حقیقی به خداوند و مردم و ضلع سوم آن رهبری بی‌بدیل است.

این مسئول اضافه کرد: برخلاف انقلاب‌هایی که رهبرانشان به مرور از اهدافش از آن فاصله گرفتند اما رهبری به تکلیفش عمل کرد و مردم هم به تکلیفشان عمل کردند و هر دو به خداوند و وعده‌هایش ایمان واقعی داشتند و این دلیل زنده ماندن انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی گستره ظهور را فراهم کرده است

آتانی تاکید کرد: انقلاب امروز گسترش پیدا کرده و شعاع تاثیرش گسترده شده و این گستره زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت خواهد بود.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بیان اهمیت انتخابات تشریح کرد: ایران و ملت بزرگ ایران از روز اول انقلاب مفتخرند که بنا گذاشتند همه امور را به مردم بسپارند و برای همه ارکانش به سراغ مردم بروند.
 
وی افزود: امام (ره) ایمان به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده بود و هر مقطعی که جمهوری اسلامی درگیر می‌شد امام نقش مردم را تاثیرگذار می‌دانست و مردم را قبول و باور داشتند حتی وقتی در کودتای نقاب، حادثه طبس و جنگ شد؛ فرموند: «تا مردم هستند نگران نباشید».

قدرت مردم پای صندوق رای مشخص می‌شود
 
آتانی ادامه داد: در جایی که باید قدرت مردم اندازه‌گیری شود جایی بهتر از پای صندوق‌های رای نیست. تا جایی که در فتنه 88 آمدند که آراء را زیر سوال ببرند آقا فرمودند: «این آراء حق‌الناس است، این حق مردم است و این مردم صاحبان این حق هستند و فقط آنها می‌توانند حق خود را اعمال کنند».

وی تاکید کرد: گمان نمی‌کنم کشوری در تمام عمر خود این همه انتخابات داشته باشد و جریانات سیاسی متفاوت بتوانند با همین آراء روی کار بیایند

انتخابات امسال نتیجه شکست پارسال دشمن است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بیان اهمیت انتخابات امسال تشریح کرد: انتخابات امسال نتیجه شکست پارسال دشمن است. پارسال احمق‌های دنیا از اراذل و اوباش، منافقین آلبانی‌نشین و سلطنت‌طلب‌ها متحد شده بودند و نقشه کشیدند که کار ایران را تمام کنند، با تمام قدرت تاختند و جنگ ترکیبی راه انداختند و از تمام ظرفیت‌های خودشان استفاده کردند و 38 هزار دروغ بافتند.
 
این مسئول ادامه داد: ماحصل شکست پارسال هم فقط یک روزنه امید است که می‌خواهند در انتخابات امسال اعمال کنند و بگویند هر کسی که رای ندهد با ما است اما بحمدلله مردم ما بصیر و آگاه هستند و همانند سنوات گذشته بهترین کار را انجام خواهند داد.
 
آتانی تشریح کرد: مشارکت، رقابت، سلامت انتخابات و امنیت اتخابات چهار محور اساسی است که رهبری به آن اشاره کرده است و جمهوری اسلامی باید تمام ظرفیت‌های موجود خود را پای کار بیاورد تا این امر محقق شود.

وی افزود: همه سلایق پای کار هستند و ملت ایران در 11 اسفند پای کار خواهند بود و باید این خوش اشتهایی آمریکایی را تبدیل به استفراغی کرد که دیگر هوس کباب در این انقلاب و نظام نکند.

مردم تعیین‌کننده اقتدار و هیبت نظام هستند

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین اضافه کرد: یکی از مولفه‌های قدرت و امنیت ملی، حضور مردم در صحنه است. در دوران دفاع مقدس با حضور مردم جنگ را تمام کردیم. پیشتیبانی مردم از سیاست‌گذاری‌های نظام دست پر مسئولین خواهد بود.

وی افزود:  دست پر دفاع از حقوق این مردم در دنیا این مردم هستند. مردم سرنوشت ساز هستند در قدرت یک ملت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مردم سرنوشت‌ساز هستند و قدرت کشور ما در اراده‌های این مردم است؛ ما هیچ گاه به سلاح و مهمات خود اتکاء نمی‌کنیم بلکه به بُعد روحانی و انگیزه قدرت توجه می‌کنیم و تا به حال با این‌ها کار را تمام کرده‌ایم.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان