۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس قزوین طنین‌انداز شد
کد خبر: ۳۶۶۹۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در آستانه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی؛

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس قزوین طنین‌انداز شد

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر در مدارس قزوین طنین‌انداز شد.

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس قزوین طنین‌انداز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»، مراسم گلبانگ چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) با شعار «يكصدا ايران- مدرسه قوي- ايران قوي» با حضور مسئولين کشوری و استاني در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: حال که به فضل الهی وارد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم از شما دانش‌آموزان تقاضا دارم تا در فرصتی مناسب به مطالعه و بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازید و ببینید که در یک فرآیند چهل و پنج ساله، کشور در حوزه‌های مختلف به چه شاخص‌هایی دست یافته است.

ایران رتبه ۱۶ تولید علم در جهان را دارد

وی افزود: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران رتبه ۱۶ تولید علم در جهان را دارد که با بررسی وضعیت گذشته کشور با شرایط امروزی متوسط رشد فزاینده دستاوردهای ایران در بخش‌های مختلف خواهیم بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: سرعت شتاب پیشرفت علمی ایران ۱۱ برابر دنیاست و این براساس آمار و ارقام رسمی اعلام شده است.
 
وی عنوان کرد: ایران عزیز و سرافراز در بحث فناوری، تدریس و تحصیل بانوان، و همچنین قدرت نظامی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است در حالیکه در روزهای نخست پیروزی انقلاب، حتی از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات نظامی محروم بود.
 
قدرت علمی دانش‌آموزان امروز ما با گذشته قابل قیاس نیست
 
سیاهکالی مرادی عنوان کرد: امروز اگر دشمن در عملی ناجوانمردانه در حادثه تروریستی کرمان تعدادی از هموطنان ما را به شهادت می‌رساند ما از فاصله 1500 الی 1600 کیلومتری با موشک جواب آنها را می‌دهیم که همه اینها از دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی خاطرنشان کرد: وقتی حوزه کتاب و نویسندگی و هیئت علمی و دهها عنصر دیگر را بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی نصیب کشور شده است.
 
این مسئول عنوان کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور هم در طول این سال‌ها فعالیت چشمگیری داشته است و قدرت علمی و سطح دانش دانش‌آموزان و دانشجویان امروز ما با گذشته قابل قیاس نیست.
 
ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات برای افزایش اقتدار ملی
 
وی در پایان به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: اسفند ماه بحث انتخابات را پیش رو داریم، آگر دانش‌آموزی واجد شرایط رای دهی است باید به تکلیف خود عمل کند، سایر دانش‌آموزانی هم که امکان شرکت در انتخابات ندارند حتما اعضای خانواده و والدین خود را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند تا همه ما با رفتن پای صندوق‌های رای بر قدرت و قوت نظام بیفزائیم.
 
گفتنی است؛ زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر چهارشنبه 11 بهمن ماه راس ساعت 9:33 در مدارس قزوین طنین‌انداز شد.
 
در این مراسم نمادین که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، زهرا کرمانشاهی همسر شهید نوروزیان و جمعی دیگر از مسئولان زنگ انقلاب به صدا درآمد.
 
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان