۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۶۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد:

اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین با هدف آشنایی دختران جوان با نحوه پاسخگویی به شبهات و سوالات مرتبط با انقلاب اسلامی خبر داد.

اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌‌عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام یوسف پورآرین اظهار کرد: تبیین اساس کار سازمان تبلیغات اسلامی برای گروه‌های مخالف است و یکی از گروه‌هایی که ما می‌توانیم کار تبیین را از آنها به درستی انتظار داشته باشیم دختران نوجوان هستند.

وی بیان کرد: در جنگ هدفمند دشمن و تلاش او برای تسخیر قلب و ذهن مردم، تبیین اساس کار ما است و ما باید دل ها و ذهن را قانع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزون عنوان کرد: در یک سال گذشته تمرکز ویژه ای بر روی دانش آموزان مقطع متوسطه انجام شده و بیش از 600 نفر از آنها در طرحی با نام « دختران حاج قاسم » شبکه سازی شده‌اند.

وی از اجرای ویداد «شیرین بیان» در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: در امتداد رویداد دختران حاج قاسم رویداد «شیرین بیان» طراحی شده است.

پورآرین تصریح کرد: دحتران شرکت‌کننده در این رویداد با روش‌ها و نحوه پاسخگویی به شبهات و سوالات آشنا شده و تلاش خواهد شد تا به ابزار پاسخ به شبهات مجهز شوند.

وی تاکید کرد: شبهات دشمنان نسبت به انقلاب و انتخابات به این گروه‌ها ارائه خواهد شد و بعد این گروه‌ها با راهنمایی اساتید راهنما باید نسبت به رفع و پاسخ به این سوالات و شبهات اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: تلاش خواهد شد این دختران با روش‌های پاسخگویی به شبهات و منابع این نوع پاسخگویی اشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه این رویداد با حضور بیش از 120 دختر در قالب 25 گروه سه تا 6 نفره برگزار خواهد شد، یادآور شد: این رویداد از فردا پنجشنبه به مدت دو روز در تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان