۱۸/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ یکشنبه

صبح قزوین پرخطرترین ماموریت‌ها را شهدای اطلاعات انجام دادند
کد خبر: ۳۶۶۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۹ ساعت: ۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

پرخطرترین ماموریت‌ها را شهدای اطلاعات انجام دادند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین شجاعت، عزم راسخ و تصمیم‌سازی را خصوصیت اصلی شهدای اطلاعات برشمرد و گفت: پرخطرترین ماموریت‌ها را شهدای اطلاعات انجام دادند.

پرخطرترین ماموریت‌ها را شهدای اطلاعات انجام دادند
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، ضمن گرامیداشت شهدای اطلاعات اظهار کرد: هر ساله در ایام سالگرد شهادت نابغه دوران دفاع مقدس سرلشکر شهید حسن باقری، یادواره شهدای اطلاعات برگزار می‌شود.

وی افزود: تکریم و تجلیل شهدای اطلاعات، تجلیل خانواده‌های شهدای اطلاعات و خانواده عظیم سازمان اطلاعات سپاه در این ایام صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: انتشار دستاوردهای شهدای اطلاعات برای نسل جوانی که امروز این مسئولیت‌ را برعهده دارند نیز از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدای اطلاعات است.

این مسئول ابراز کرد: پرخطرترین ماموریت‌ها را شهدای اطلاعات انجام دادند؛ اطلاعات در واقع شناساندن دشمن به جبهه خودی است به طوری که نیروهای اطلاعات سپاه باید نقاط قوت و ضعف دشمن را پیدا کنند و به نیروی عمل‌کننده نشان دهند.

رفیعی آتانی بیان کرد: اطلاعات چشمان بیدار فرماندهان عمل‌کننده در دوران دفاع مقدس بود؛ آنچه که فرماندهان جنگ از دشمن نمی‌دیدند نیز اطلاعات آنها را می‌دید و به راهکار تبدیل می‌کرد و پیش روی فرماندهان عمل‌کننده قرار می‌داد.

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: مجاهدت‌های خاموشی را شهدای عزیز اطلاعات داشتند که بخشی از آن هنوز هم قابل بیان نیست.

وی عنوان کرد: قرارگاه سری نصرت به تازگی شناخته شده و کار با عظمت سرلشکر شهید علی هاشمی را بیان می‌کنند در حالی که آن روزهایی که این شهید بزرگوار در اوج غربت و با هوش و زکاوت این قرارگاه را ایجاد می‌کردند، نامشان بر سر زبان‌ها نبود.

این مسئول تصریح کرد: این مجاهدت‌ها و خدمت‌ها باید به نسل امروز منتقل و معرفی شود؛ نسل جوان امروز که با ترفند‌های دشمنان مواجه است با تجربه گران‌بهای دیروز جرأت حضور در میدان پیدا می‌کند.

رفیعی آتانی افزود: وقتی که کار پیچیده اطلاعات دوران دفاع مقدس را نگاه می‌کنیم به هر نیروی آماده‌ به کار دفاع از انقلاب اسلامی جرأت می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: سه ویژگی مهم برای شهدای اطلاعات قائل هستیم؛ ویژگی اول این شهدا شجاعت است، داشتن عزم راسخ نیز خصوصیت دوم شهدای اطلاعات بوده و تصمیم‌سازی درست هم سومین خصوصیت اصلی این شهدا بود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم در یک جمله اطلاعات را تعریف کنیم باید بگوییم که شجاعت، عزم راسخ و تصمیم‌سازی به موقع ویژگی بارز شهدای اطلاعات است که میزبان خانواده‌های این شهدای معزز به طور سراسری و ویدئوکنفرانسی هستیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان