۱۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۳ پنجشنبه

صبح قزوین وجود ۱۵ هزار رای‌‌اولی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۶۷۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش‌‎وپرورش استان قزوین خبر داد:

وجود ۱۵ هزار رای‌اولی در استان قزوین

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر در استان قزوین برای حضور در انتخابات پیش رو واجد شرایط رای‌دهی هستند و برای نخستین بار پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت.

وجود ۱۵ هزار رای‌‌اولی در استان قزوین
نقی سیاهکالی‌ مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حضور در پای صندوق‌های رای را یک وظیفه ملی و انقلابی برشمرد و اظهار کرد: دشمنان انقلاب و نظام در طول این سالها تلاش داشتند تا با سیاه‌نمایی یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند و مانع از مشارکت بالای مردم در انتخابات شوند لذا در این راستا یکی از راهبردهای مهم آموزش‌وپرورش تلاش برای تبیین و روشنگری جهت حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات امسال است.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای مشارکت حداکثری در ایجاد امنیت پایدار کشور، تاکید ما دعوت از فرهنگیان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات است‌.

برگزاری ۲۵۰۰ نشست جهاد تبیین با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در استان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین تصریح کرد: نزدیک به ۱۵ هزار نفر در استان قزوین برای حضور در انتخابات پیش رو واجد شرایط رای‌دهی هستند و برای نخستین بار پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اقدامات اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان قزوین در راستای شرکت حداکثری دانش‌آموزان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی در طول سال تحصیلی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق نشاط و امید به آینده روشن در بین دانش‌آموزان با توجه به سیاه‌نمایی‌ها و تخریب چهره نظام و کشور توسط دشمنان در فضای مجازی از جمله این فعالیت‌ها است.

خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن جهت کمرنگ‌سازی حضور مردم در انتخابات

سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از 2 هزار و 500 نشست جهاد تبیین با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان، تولید محتوا در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات و بیان شاخص‌های نماینده اصلح و انتخاب آگاهانه و انتشار در فضای مجازی شبکه شاد از دیگر اقداماتی است که در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد‌.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ضمن خدمت دشمن شناسی ویژه همکاران در سطح نواحی و مناطق 14 گانه در راستای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن جهت کمرنگ‌سازی انتخابات و کاهش مشارکت از دیگر برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ «رای اولی‌ها» به صورت حضوری در مناطق 14گانه

این مسئول یادآور شد: از آنجا که انگیزه مهمترین عامل برای جضور و مشارکت جوانان به ویژه رای اولی‌ها در انتخابات است، لذا استفاده از ظرفیت معلمان در این برهه کنونی برای ترغیب رای اولی‌ها جهت مشارکت قوی در انتخابات حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در خصوص شرکت رای اولی‌ها در انتخابات هم برگزاری سلسله نشست‌های «رای اولی‌ها» با حضور صاحب نظران در بستر فضای مجازی شبکه شاد، برگزاری همایش بزرگ «رای اولی‌ها» به صورت حضوری در سطح استان و نواحی و مناطق 14 گانه و استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان بازوان قدرتمند آموزش و پرورش در تشویق همسالان به شرکت در انتخابات پیش رو از فعالیت‌های در دست اقدام است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان