۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده است
کد خبر: ۳۶۶۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: عین الاسد فقط یک عرض اندام ظاهری و کوچک برای دشمنان بود، انتقام سخت با شدت در حال انجام است و انتقام سخت واقعی در این است که امروز اسرائیل با شوک و تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده ماندن است.

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حجت‌الاسلام علی مراد یوسفی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان با موضوع «انتخابات و حضور حداکثری» که امروز (پنجشنبه) در دفتر بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات در اکثر کشورها شناخته شده است و در تمام کشورهای دنیا و حتی کشورهای اروپایی قوانین سختگیرانه‌ای در برگزاری آن دارند و طبق قانون مجازات در نظر می‌گیرند.

وی افزود: شورای نگهبان مورد بحث بسیاری است در حالی که هیچ کشوری در دنیا نیست که انتخابات برگزار کند اما سیستم نظارتی و کنترلی نداشته باشد؛ به طور مثال در آمریکا در دادگاه قانون اساسی صلاحیت افراد را بررسی می‌کنند به طوری که حتی جایی برای تجدید نظر وجود ندارد و رای صادر شده قطعی است و فرد مادام العمر حق شرکت در انتخابات را ندارد.

یوسفی ادامه داد: اما در کشورمان اگر در شورای نگهبان رای صادر شود قطعی نیست و قابل تجدید نظر است و برای افراد ردصلاحیت شده این فرصت را فراهم می‌کند که با ارائه مدارکی بتوانند، صلاحیت و تاییدیه بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تصریح کرد: در تبیین موقعیت فعلی ایران می‌توان به این نکته بسنده کرد که از ژاندارم منطقه به ابرقدرت منطقه تبدیل شده است. کشوری که  حتی برای تهیه سیم خاردار هم مورد تحریم بود؛ اما امروز همان کشورها، برای خرید بعضی محصولات ما صف کشیده‌اند.

یوسفی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با یک قاعده و فرمولی وارد میدان شده که دشمن هنوز نتوانسته آن را تشخیص بدهد تشریح کرد: دشمن امروز به دنبال تغییر قاعده و فرمول است و متاسفانه  بعضی از خودی‌ها هم به نفع دشمن بازی می‌کنند.

وی افزود: برخی  مدام سوال می‌کنند که جمهوری اسلامی کدام انتقام سخت را گرفته است و ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و نقاط قوت کشورمان را نمی‌بینند.

ادامه داد: عین الاسد فقط یک عرض اندام ظاهری و کوچک برای دشمنان بود، انتقام سخت با شدت در حال انجام است و انتقام سخت واقعی در این است که امروز اسرائیل با شوک و تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده ماندن است.

یوسفی گفت: امروز مدعی نیل تا فرات در بزرگترین زندانی که خودش ساخته حبس شده است؛ زندانی که قابل مقایسه با زندان‌های دنیا نیست. اسرائیلی‌ها از ترس جبهه مقاومت بعضی جاها به جای ۶ متر دیوار، ۶۰۰ متر دیوار کشیده‌اند.

امروز با جنگ تمام عیار شناختی دشمن مواجهیم

وی تصریح کرد: در تمام دوران جنگ سرد غرب و شرق، غربی‌ها فقط سه استراتژیک به کار بردند که فقط یکی از آن منجر به فروپاشی جمهوری شوروی شد؛ اما بعد از دفاع مقدس تا به امروز دشمن بیش از ۲۰ استراتژیک شکست خورده علیه کشور ما به کار برده و نتوانسته نتیجه‌ای بگیرد و در تمام این سال‌ها با تمام قوا دشمن از جنگ‌های نظامی، اقتصادی، تحریمی، روانی امروز به جنگ شناختی رسیده است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج ) استان گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی در کشور ما می‌خواهد مقیاس‌ها را به نفع خود تغییر بدهد و با مانور در مسائل مختلف رخ داده در کشور مشکلات اقتصادی و فرهنگی را بزرگنمایی و سیاه‌نمایی می‌کند و در نقطه مقابل همه اخبار مثبت و پیشرفت‌های موجود را در مقیاسی کوچک نشان می‌دهد و بعضی از خودی‌ها هم ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

جهاد تبیین وظیفه همگانی است

یوسفی ضمن تاسی به سخنان رهبری گفت: حضرت آقا سال‌ها پیش کلیدواژه‌ای می‌گویند که منظور و هدف آن را سال‌ها بعد می‌فهمیم  مثل امیدآفرینی و جهاد تبیین. ایشان در سخنانشان در همه مقاطع به همه احزاب و خواص و مردم تاکید بر تبیین و امیدآفرینی در تمام مسائل کشور داشته‌اند.

وی در پایان گفت: نباید این برداشت شود که فقط شخص خاصی یا دوره خاصی باعث پیشرفت کشورمان شده است. اگر کشور در تمام این سال‌ها بعد از انقلاب به این اوج و ابرقدرتی منطقه تبدیل شده است حاصل زحمات تمامی ادوار ریاست جمهوری است.

انتهای خبر/1404
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان