۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هیچ پیروزی نداشته است
کد خبر: ۳۶۶۶۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هیچ پیروزی نداشته است

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی طی ۹۲ روز در میدان نبرد با غزه هیچ پیروزی به دست نیاورده و یک لحظه ابتکار عمل نداشته است، لذا مجبور شده در سوریه سیدرضی موسوی و در لبنان صالح العاروری را به شهادت برساند و با به کارگیری پس مانده‌های داعش حادثه کرمان را رقم بزند.

رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هیچ پیروزی نداشته است
سید مجتبی ابطحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به نقش استکبار جهانی در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: اگرچه داعش این حمله تروریستی را برعهده گرفته اما داعش چیزی جز ساخته آمریکا و اسرائیل نیست.

وی افزود: واقعه شهادت هموطنانمان در کرمان اتفاق تلخی است، باید بدانیم خطر تمام نشده و باید هوشیار باشیم، البته این اتفاقات از اول انقلاب تا به امروز زیاد بوده و دشمن همواره به دنبال راهی برای ضربه زدن به ایران است، چراکه از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب که روز‌بهروز در حال تحقق است، می‌ترسد.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد: از اول انقلاب دیدیم که 72 تن از سران کشور را در یک لحظه در هفت تیر به شهادت رساندند و در حملات مختلف منافقین، آحاد ملت ما مورد آماج حمله بودند، اما شاهد بودیم این اتفاقات عزم کشور و بیداری ملت ما را بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی طی 92 روز در میدان نبرد با غزه هیچ پیروزی به دست نیاورده و یک لحظه ابتکار عمل نداشته است، لذا مجبور شده در سوریه سیدرضی موسوی و در لبنان صالح العاروری را به شهادت برساند و با به کارگیری پس مانده‌های داعش حادثه کرمان را رقم بزند.

ابحطی با اشاره به شرایط رو به زوال رژیم صهیونیستی بیان کرد: امروز ملت اسرائیل در حال فرار هستند، آمار گریخته‌های اسرائیل بسیار عظیم و عجیب است، آنها که دنبال این بودند یهودیان را از سراسر دنیا به این منطقه بیاورند حالا خود آواره شده و این نظام در حال فروپاشی است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل اتفاقاتی چون ترور مردم کرمان را رقم می‌زند که تا با ایجاد جنگ‌های فرعی در منطقه تمرکز دنیا را از روی جنایات خودش منحرف کند.

مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم قوی‌تر شده است

این مسئول با اشاره به نقش شهید سلیمانی در محور مقاومت ادامه داد: حاج قاسم زنده است، چرا که اگر زنده نبود در طوفان‌الاقصی فلسطین سه ماه دوام نمی‌آورد، اگر زنده نبود یمنی‌ها نمی‌توانستند به ناو آمریکا حمله کنند.

ابطحی تصریح کرد: حاج قاسم یک مکتب و اندیشه بود، مگر می‌شود که یک مکتب را از بین برد، با شهادت ایشان یک جسم از میدان خارج شده و جسم‌های دیگری جای آن را پر کرده‌اند در حالی که اندیشه و تفکر او روز به روز قوی‌تر شده است.

وی افزود: مقاومت امروز بعد از شهادت حاج قاسم به مراتب قوی‌تر از زمان حیات ایشان است، هم حزب‌الله و انصارالله قوی‌تر شدند و هم عراقی‌ها به جایی رسیدند که بیش از صدبار پایگاه‌های آمریکایی‌ها را در هم کوبیدند و با افتخار رسماً هم اعلام می‌کنند، شاید در زمان شهید سلیمانی به این شدت و قدرت نرسیده بودند.

تهدیدات علیه مردم ایران تلاش مذبوحانه است

وی با اشاره به تهدیدات اخیر داعش علیه ملت ایران گفت: این تهدیدات تلاش‌های مذبوحانه است، آن دولتی که اینها به دنبال شکل‌گیری آن بودند حاج قاسم تمام کرد و تا قیامت هم امکان تحقق ندارند، ولی راهزن همه جا هست و دشمنی که بخواهد ملتی، کودکی را بکشد همه جا وجود دارد، باید تدابیر امنیتی ما بیشتر شود که به یقین بیشتر خواهد شد.

ابحطی تاکید کرد: این خون‌ها جز بیداری و وحدت چیز دیگری برای ملت ما ندارد، هیچ قدرتی حریف ما نبوده و هیچ خطر جدی ایران را تهدید نمی‌کند، به عنوان کسی که با 45 سال سابقه خدمت در امور نظامی؛ با یقین و ارزیابی دقیق می‌گویم که هیچ نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی افزود: امروز تمام استکبار، آمریکا، انگلیس و فرانسه و تمام قدرت‌های غرب دارند با یک گروه از گروه‌های طرفدار ایران می‌جنگند و هنوز درمانده‌اند، این نشان از قدرت ماست.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پایان گفت: اکنون جمهوری اسلامی در اوج امنیت است و قدرت خود را توسعه داده و تفکر و آرمان‌هایش را از خاورمیانه به سراسر جهان توسعه خواهد داد.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان