۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین حماسه‌ ۹دی محاسبات دشمن را در هم شکست
کد خبر: ۳۶۶۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۹ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین:

حماسه‌ ۹دی محاسبات دشمن را در هم شکست

رئیس شورای شهر قزوین گفت: ۹ دی حماسه‌ای بود که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی عده‌ای در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.

حماسه‌ ۹دی محاسبات دشمن را در هم شکست
علی فرمانی در حاشیه تجمع حماسه 9 دی در قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» اظهار کرد: ملّت بزرگ ایران در 9 دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور مقتدرانه، آگاهانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

وی افزود: نمایش هوشیاری مردم مؤمن، همیشه در صحنه و غیرتمند ایران اسلامی در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری: «اگر صد‌ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است».

رئیس شورای شهر قزوین اظهار کرد: حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی عده‌ای در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم قدرشناس ایران در چهار دهه گذشته نشان دادند که فارغ از مشکلات اقتصادی، علی‌رغم هجمه‌های فرهنگی و نظامی همیشه در کنار این نظام هستند و اساس شکل‌گیری این انقلاب نیز با مشارکت مردم بوده است.

این مسئول ادامه داد:دشمنان قسم خورده نظام و ملت در 40 سال گذشته، با تمام توان و به اشکال مختلف جهت تضعیف ایران قوی و قبح‌زدایی از مقدسات، جهت نیل به اهداف کثیف خود به میدان آمدند ولی در برنامه‌ریزی خود، هیچوقت دشمن‌شناسی، بصیرت مردم و عشق به اهل بیت (ع) و ولایت را محاسبه نکرده و همین موضوع در همه صحنه‌ها باعث شکست آن‌ها می‌شود.

فرمانی خاطر نشان کرد: در فتنه 88 اگر هوشیاری، درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی‌شدند، آتش فتنه به زودی‌ خاموش نمی‌شد.

رئیس شورای شهر قزوین در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در آن مقطع حساس همانند همیشه با مدیریت، درایت، تدبیر و تدبر باعث شدند جامعه بیشتر از آن اسیر فتنه‌جویی‌های دشمنان نشود و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هم گوش به فرمان معظم له آب پاکی را روی دست ناپاک دشمنان داخلی و خارجی ریختند و در روز ۹ دی به فرمان رهبری موجی از اتحاد، عظمت و دل‌دادگی و بصیرت مردم بار دیگر به اثبات رسید.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان