۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز رویداد «پیشگام۲» از امروز ۲۹ آذرماه در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۹ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

آغاز رویداد «پیشگام۲» از امروز ۲۹ آذرماه در قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رویداد پیشگام می‌تواند یک مدلی مناسب از مردمی‌سازی دولت و حکمرانی است که توانسته نخبگان، جوانان و دغدغه‌مندان را برای حل مسائل استان پای کار بیاورد و منشأ خیر باشد.

آغاز رویداد «پیشگام۲» از امروز ۲۹ آذرماه در قزوین

یوسف پورآرین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: دومین رویداد پیشگام استان قزوین با همت مرکز پیشگام که در تهران مشغول فعالیت هستند با همکاری، پشتیبانی و تسهیلگری اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین و اداره‌کل اجتماعی استانداری قزوین از امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در دو مرحله در روزهای 29 آذر الی یکم دی‌ماه و مرحله بعد در روزهای هفت و هشت و 9 دی ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در ابتدای امر حدود 80 تیم برای این رویداد ثبت‌نام کردند که بعد از مصاحبه 30 تیم متشکل از 100 نفر برای رویداد انتخاب شدند.

این مسئول با بیان اینکه رویداد پیشگام یک بسترسازی مناسب برای مدل مردمی‌سازی حاکمیت است، اظهار کرد: بناست این 30 تیم مسائل کلان استان را که از نظر خودشان مهم تلقی شده و به عنوان دغدغه برای آنان محسوب می‌شود، با کمک و همراهی اساتید و راهنمایان ریشه‌یابی کنند.

پورآرین بیان کرد: این رویداد یک مدل تمرین و آموزشی به جوانان است که چگونه مشکلی را ریشه‌یابی و احصاء کرده و در پس آن به پاسخ و راهکاری برای حل آن برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: ما از مسئولان دستگاه‌های مختلف استان دعوت کردیم تا از ظرفیت رویداد پیشگام و مشارکت و حضور جوانان و نخبگان در حل مسائل استان استفاده کنند چرا که بنا به فرموده رهبر انقلاب؛ جوانان برای حل مسائل کشور باید به میدان بیایند.

وی تاکید کرد: ما و همه مسئولان باید از ظرفیت جوانان و نخبگان در شناسایی مسائل استان و رفع آن به درستی استفاده کرده و این فرصت را مغتنم بشماریم.

پورآرین بیان کرد: به عقیده بنده اگر مراحل این رویداد به درستی پیش رود، می‌تواند یک مدلی مناسب از مردمی‌سازی دولت اتفاق بیافتد که توانسته نخبگان، جوانان و دغدغه‌مندان را برای حل مسائل استان پای کار بیاورد و منشا خیر باشد.

وی افزود: امیدواریم با همت دولت سیزدهم و نماینده آن در استان قزوین که به حق دولتی دغدغه‌مند در مدل مردمی‌سازی و به پای کار آوردن مردم به عنوان حلقه‌های میانی در حل مسائل کشور است، بتوانیم خروجی مناسبی از این رویداد داشته باشیم.

پورآرین در پایان گفت: امید است با برگزاری چنین رویدادی بتوانیم مسیر درستی برای ارتباط جوانان و مردم در احصا و حل مسائل استان پیدا کنیم.



انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان