۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رویداد تولید محتوای دیجیتال مقدمه‌ای برای حل معضلات بزرگ جامعه
کد خبر: ۳۶۶۳۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۳ ساعت: ۱۶:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین عنوان کرد:

رویداد تولید محتوای دیجیتال مقدمه‌ای برای حل معضلات بزرگ جامعه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: اتفاقاتی مانند رویداد تولید محتوای دیجیتال می‌تواند مقدمه‌ای برای حل معضلات بزرگ جامعه باشد.

رویداد تولید محتوای دیجیتال مقدمه‌ای برای حل معضلات بزرگ جامعه
لیلا غریب در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، بیان کرد: این رویداد به نوعی تجلی پیام امام خمینی(ره) است که باید اسلام را به هنر آمیخته کنیم تا برای مردم بیشتر قابل پذیرش و جذاب‌تر باشد.

وی افزود: امروز می‌بینیم که نسل سوم و چهارم انقلاب با هنرنمایی خود این پیام را تحقق می‌بخشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: مسائل مختلفی که شاید بسیاری از هنرمندان و اندیشمندان علم و سیاست نتوانند به راحتی حل کنند، این هنرمندان نوجوان با زبان هنر و رسانه به دنبال راه‌حل برای آن هستند.

وی ادامه داد: در این رویداد شرکت‌کنندگان از سطوح مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی حضور دارند که با ایده‌پردازی و تولید محتوا در زمینه پویانمایی، نرم‌افزار و بازی رایانه‌ای می‌توانند در حوزه فرهنگ جامعه اثرگذار باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خاطرنشان کرد: این نسل هستند که بسیاری از مشکلات لاینحلی را که به دست ما حل نشده را به زیبایی حل می‌کنند.

غریب در پایان گفت: اتفاقاتی مانند رویداد تولید محتوای دیجیتال می‌تواند مقدمه‌ای برای حل معضلات بزرگ جامعه باشد.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان