۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دغدغه آحاد مردم در رویداد تولید محتوای دیجیتال مشهود است
کد خبر: ۳۶۶۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۳ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دغدغه آحاد مردم در رویداد تولید محتوای دیجیتال مشهود است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: گروه‌های حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج موضوعات و مطالب بسیار مهم و به‌روز را دنبال می‌کنند که دغدغه آحاد مردم و جامعه است.

دغدغه آحاد مردم در رویداد تولید محتوای دیجیتال مشهود است
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در پارک علم و فناوری استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستم که توفیق پیدا کردم در فضای پرنشاط و مسابقه هنرمندانه جمعی از عزیزان بسیجی فعال استان در پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال در استان شرکت کردم.

وی افزود: اکثریت گروه‌ها، افراد و فعالیتشان را از نزدیک مشاهده کردم و با آن‌ها به گفتگو پرداختم. اعضا موضوعات و مطالب بسیار مهم و به‌روز را دنبال می‌کنند، مباحثی که دغدغه آحاد مردم و جامعه است و از این جهت که جوانان دغدغه‌مند در استان در حال رشد در این حوزه هستند نیز بسیار خوشحال هستم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: استکبارستیزی، صهیونیسم‌ستیزی، دشمن‌ستیزی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، فرزندآوری، بحران جمعیت و پیشرفت‌های ایرانی اسلامی در صنعت و فضاهای مختلف نمونه‌هایی از دغدغه برخی گروه‌ها بود.

عابدینی اظهار کرد: موضوع خانواده، استحکام آن و خطر فروپاشی خانواده به صورت جدی در برخی از گروه‌ها دیده می‌شود به طور کلی این حجم از جذابیت و دغدغه‌ها در گروه‌های مختلف برای بنده بسیار جذاب بود.

وی در پایان گفت: از همه عزیزان و مدیریت محترم این رویداد در استان تشکر می‌کنم که همچین رویدادی را طراحی و برنامه‌ریزی کردند تا جوانان این مرز و بوم استعدادهای خود را در این زمینه‌ها شکوفا کنند و خودشان را محک بزنند و از اصحاب رسانه به دلیل اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کردن این موضوع کمال تشکر را دارم.

انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان