۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین همایش سراسری علمی و فرهنگی بسیج اساتید در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۶۶۰۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۳۰ ساعت: ۱۷:۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین:

همایش سراسری علمی و فرهنگی بسیج اساتید در قزوین برگزار شد

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین از برگزاری همایش سراسری علمی و فرهنگی با حضور ۳۰ هزار نفر از اساتید کل کشور به صورت ارتباط برخط خبر داد.

همایش سراسری علمی و فرهنگی بسیج اساتید در قزوین برگزار شد
حسن ذوالفقارزاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج همایش علمی و فرهنگی روز سه شنبه ۳۰ آبان با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی در سراسر کشور برگزاری می‌شود.

وی افزود: سخنرانی ریاست محترم قوه قضائیه، سردار سلامی و نمایندگانی از فلسطین به شکل ارتباط برخط از جمله برنامه‌های کشوری این همایش علمی و فرهنگی است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین تصریح کرد: این همایش در واقع به نوعی حضور در میدان علم و فرهنگ است و برنامه‌هایی با هماهنگی وزارتخانه و بسیج اساتید کل کشور برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: این اقدام در حقیقت حرکت نویی است که از تیر ماه شروع شده و قرار است که در جهاد مدیریت و حکمرانی تغییر و تحول ایجاد شود.

ذوالفقارزاده ادامه داد: در بعد علمی ۲۰ کارگروه تخصصی اعم از وزارت علوم، صنعت، کشاورزی، آموزش و پرورش، حقوق قضایی و سایر علوم تشکیل شده است و از اساتید جهت حضور در کارگروه‌ها دعوت شده است.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه‌ها ایجاد حرکت‌های حل المسائلی است تا مشکلات و معضلات موجود در شهر، استان یا سطح ملی در این کارگروه‌ها مطرح شود و یک پیشنهاده با محوریت حل مسائل نوشته شود و پس از تصویب آن، هیئت علمی فعالیت خود را شروع کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارگروه‌‌های تخصصی برای حل مشکلات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطرح می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت بسیج اساتید استان قزوین تصریح کرد: مجموعا در کل کشور ۶۰ هزار استاد بسیجی داریم که در بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی فعال هستند.

ذوالفقارزاده در پایان گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری «جهاد تبیین یک امر فوری و ضروری است» و برای اجرای آن از طریق گفتمان‌ها یا به شکل کرسی‌های آزاداندیشی، نظریه پردازی و نقد و ترویجی، اساتید فعال هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان