۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ساخت و ساز ۷۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان
کد خبر: ۳۶۵۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۲ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين خبر داد:

ساخت و ساز ۷۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: تعداد ۷۰۰ طرح صنعتی فعال در حال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحی استان در مرحله عمليات ساختمانی، نصب سوله و نصب تجهيزات و ماشين‌آلات است.

ساخت و ساز ۷۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين، رضا صفاری در بازديد از طرح صنعتی زرين‌نمای كاسپين در شهرک صنعتی كاسپين اظهار کرد: از دو هزار و 120 قرارداد در شهرك‌ها و نواحی صنعتی استان كه با متقاضيان منعقد شده است تعداد هزار واحد پروانه بهره‌برداری اخذ كرده و تعداد 700 واحد صنعتی در حال ساخت و ساز بوده كه مابقی آن در مرحله تخصيص زمين و عقد قرارداد است.

وی افزود: اين تعداد طرح‌های صنعتی در مرحله ديواركشی، اسكلت‌سازی، عملیات ساختمانی و نصب تجهیزات و ماشین‌آلات است که با بهره‌برداری آنها برای 25 هزار نفر اشتغال محقق می‌شود که در حال حاضر جهت احداث اين طرح‌های صنعتی بالغ بر دو هزار نفر کارگر ساختمانی مشغول به فعالیت هستند.

صفاری تصريح كرد: طبق دستورالعمل ضوابط ساخت وساز، شركت شهرک‌های صنعتی برای تسهيل در سرمايه‌گذاری و تشويق جهت سرعت بخشيدن به استقرار صنايع كوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی با اعطای معافيت‌ها و مشوقات ظرفيت‌های زيادی را برای آنها فراهم آورده است.

رئيس هيات مديره شركت شهرک‌های صنعتی قزوين افزود: طبق دستورالعمل بهره‌برداری از زمين، اعيانی و تاسيسات شهرک‌ها و نواحی صنعتی واحدهای صنعتی كه اقدام به بهره‌برداری پيش از موعد نمايد طبق زمانبدی اعلام شده مشمول مشوقات بخشودگی خواهند شد.

صفاری در پايان گفت: با توجه به لزوم رعايت ضوابط ساخت و ساز واحدهای صنعتی و توليدی و حفظ منابع ملی كشور، ضمن جلوگيری از ساخت و سازهای غيرمجاز و غيرفنی، واحد صنعتی در صورت تخلف از همه تخفيفات و مشوق‌ها محروم خواهد شد كه اين موضوع خود اهرم مناسبی جهت كنترل ساخت و ساز در نواحی و شهرک‌های صنعتی است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان