۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین عدم واریز یارانه برخی مشمولان به دلیل اختلال سیستمی است
کد خبر: ۳۶۵۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۱ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین:

عدم واریز یارانه برخی مشمولان به دلیل اختلال سیستمی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین گفت: یارانه آبان ماه برخی از هم‌استانی‌ها ممکن است به دلیل اشکال فنی بانک‌ها به حساب آنها واریز نشده باشد که این اشکال تا پایان هفته برطرف می‌شود و یارانه نقدی به حساب بانکی آنها واریز خواهد شد.

عدم واریز یارانه برخی مشمولان به دلیل اختلال سیستمی است
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» عصر دیروز شنبه 20 آبان ماه سازمان هدفمندی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: یارانه کمک‌معیشتی مرحله ۱۵۳ بر اساس دهک‌بندی اعلامی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و قابل برداشت است.
 
در این اطلاعیه آمده است: در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های نخست تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.
 
با وجود اینکه یارانه آبان ماه ۱۴۰۲ خانوارها امروز «یکشنبه، ۲۱ آبان ماه» به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، اما برخی از هم استانی‌ها در تماس با صبح قزوین بیان کردند که یارانه آنها هنوز به حساب‌شان واریز نشده است؛ برای پیگیری موضوع با معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین تماس گرفتیم.
 
ابوالفضل نجفی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» با اشاره به اختلال سیستمی در پرداخت یارانه اظهارکرد: یارانه آبان ماه برخی از هم‌استانی‌ها ممکن است به دلیل اشکال فنی بانک‌ها به حساب آنها واریز نشده باشد که این اشکال تا پایان هفته برطرف می‌شود و یارانه نقدی به حساب بانکی آنها واریز خواهد شد.
 
وی افزود: از صبح امروز تاکنون قریب به 250 مراجعه‌کننده در پی عدم پرداخت یارانه به حسابشان در فرمانداری قزوین داشتیم، به همین منظور برخی از همشهریان نیز به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره اقتصاد و دارایی استان مراجعه کرده‌اند.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین بیان کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته دلیل عدم پرداخت یارانه به حساب برخی خانوارها مشکل اختلال سیستمی بوده که معطوف به استان ما نبوده بلکه کشوری است.
 
وی ادامه داد: هم‌استانی‌های عزیزی که تاکنون یارانه آبان ماه خود را دریافت نکردند، نیازی به مراجعه حضوری به ادارات ذی‌ربط و فرمانداری‌ها ندارند، مشکل در حال برطرف شدن است و یارانه آبان ماه آنان تا پایان هفته به مرور واریز خواهد شد.
 
نجفی یادآور شد: هم‌استانی‌ها برای اطمینان از عدم قطعی یارانه می‌توانند به پنجره خدمات هوشمند دولت بخش یارانه نقدی مراجعه و کدملی خود را وارد کنند و اگر به این موضوع اعتراض دارند باید به سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند.
 
گفتنی است، در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه 10 میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی‌مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر شده است.
 
همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات «اربعین» را دریافت نموده‌اند اقساط این تسهیلات به نسبت بُعد خانوار از حساب ایشان کسر شد.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان