۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین رد رشوه ۲۰۰ میلیونی توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس قزوین
کد خبر: ۳۶۵۸۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۰ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

رد رشوه ۲۰۰ میلیونی توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: قاچاقچی اقلام خوراکی که پس از عدم موفقیت در فرار از دست پلیس با پرداخت رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی تقاضای چشم‌پوشی از بزه خود را داشت، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

رد رشوه ۲۰۰ میلیونی توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی فراجای استان، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: ستوانیکم جواد رضائی سراکیپ واحد گشت پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه ستواندوم حسین انصاری و استوار دوم حمید بخشی‌زاده حین گشت‌زنی در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده که بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب‌وگریز صورت گرفته متوقف و در بازرسی از خودرو وی مقادیر قابل توجهی اقلام خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبت گمرکی بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در ادامه متهم که توفیقی در فرار از دست پلیس به دست نیاورده بود، با پیشنهاد مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد شامل ارز خارجی و وجه رایج کشور تقاضای چشم‌پوشی ماموران از بزه خود را می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ماموران بدون توجه به درخواست متهم ضمن تنظیم صورت‌جلسه، مبلغ ارائه شده را ضمیمه پرونده کرده و به مراجع قضائی تحویل می‌دهند، یادآور شد: صحت عمل و پاک‌دستی کارکنان پلیس اصلی‌ترین سرمایه این دستگاه خدمت‌رسان در پیش‌برد اهداف سازمانی و ارائه خدمات به مردم است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان