۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین وضعیت ترافیکی تقاطع‌های شهر قزوین چگونه است؟
کد خبر: ۳۶۵۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۰ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

صبح «شنبه» ۲۰ آبان‌ ماه؛

وضعیت ترافیکی تقاطع‌های شهر قزوین چگونه است؟

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، وضعیت ترافیکی تقاطع‌های سطح شهر را تشریح کرد.

وضعیت ترافیکی تقاطع‌های شهر قزوین چگونه است؟
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی مدیریت ترافیک شهری شهرداری قزوین، بلوار شهید سلیمانی و تقاطع صداو سیما در ضلع جنوب و غرب ترافیک و تراکم خودروها زیاد است که با هدایت چراغ راهنمایی و حضور پلیس راهور و کارشناسان مرکز کنترل ترافیک در حال تخلیه می باشد.

تقاطع شهید سلیمانی _ معلم جنوب و غرب تراکم پشت چراع وجود دارد شهروندان محترم با ایستادن در پشت خط ایست کانال عابر پیاده برای عبور عابرین پیاده ایمن می‌سازند.

تقاطع میر داماد هشت بهشت «شهید سلیمانی_ مدنی» که به دلیل روان‌سازی ترافیک به صورت موقت در پیک صبحگاهی مسدود می‌شود رانندگان محترم می‌توانند از مسیر جایگزین استفاده نمایند.

میدان مادر در ضلع شمال غرب و جنوب غرب دارای گره ترافیکی است که با مدیریت و نظارت چراغ راهنمایی در حال تخلیه است.

میدان سرداران ترافیک روان و محور نسیم شمال به دلیل روکش آسفالت مسدود است. در تقاطع ۲۲ بهمن ترافیک سنگین است که با حضور پلیس و هدایت چراغ راهنمایی، مدیریت و نظارت کارشناسان مرکز کنترل ترافیک در حال تخلیه است.

میدان قدس ترافیک به صورت آهسته روان است؛ شهروندان با مراجعه به پارکینگ‌های موجود در سه تقاطع از ترافیک در این میدان جلوگیری کنند.

گفتنی است، رانندگانی که در حریم تقاطع قصد سوار و پیاده کردن مسافر یا توقف دارند توسط پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند؛ شهروندان گرامی از توقف در حریم تقاطع جدا خودداری نمایید.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان