۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین پرداخت يارانه به واحدهای توليدی شركت‌كننده در نمايشگاه‌های داخلی و خارجی
کد خبر: ۳۶۵۷۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۴ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خبر داد:

پرداخت يارانه به واحدهای توليدی شركت‌كننده در نمايشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در طول دو سال گذشته، ۶۰ میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی پرداخت شده است.

پرداخت يارانه به واحدهای توليدی شركت‌كننده در نمايشگاه‌های داخلی و خارجی
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين، رضا صفاری اظهار کرد: در طول دو سال گذشته، 60 میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی پرداخت شده است.

وی افزود: در اين مدت، 700 واحد تولیدی در بيش از 60 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی با هدف کمک به رونق تولید به ویژه در بخش صنایع کوچک و متوسط و انتقال تجارب بین تولیدکنندگان و در راستای کمک به توسعه بازار و معرفی محصولات و توانمندی‌ها و انتقال تكنولوژی ميان واحدهای صنعتی و آشنایی با نیازهای بازار و مشتریان و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی حضور يافتند.

وی گفت: در هفت ماهه اول سال با کمک این شرکت و به‌ منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، 230 واحدهای صنعتی و خدماتی در 26 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان تصريح كرد: از 26 نمایشگاه داخلی و خارجی، بيش از 230 واحد توليدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در 19 نمایشگاه داخلی و هفت نمایشگاه خارجی حضور داشتند كه در کشورهای اسپانيا، تركيه، چين، امارات، عراق و سوريه برگزار شده بود.

صفاری ادامه داد: در پنج ماهه آخر سال اين روند ادامه خواهد داشت و اين شركت اعزام واحدهای توليدی را به حدوداً 12 نمايشگاه داخلی و سه نمايشگاه خارجی در دستور كار خود قرار داده است.

اين مسئول با اشاره به حمايت‌های اين شركت از واحدهای توليدی گفت: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه‌های اخذ غرفه جهت حضور واحدهای توليدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف 300 میلیون ریال تا دو ميليارد و 500 ميليون ريال به عنوان تشویق و جذب واحدهای توليدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می‌کند.

گفتنی است ميزان پرداخت يارانه حمايتی جهت بازديد مديران واحدهای توليدی و صنعتی در نمايشگاه‌های خارجی تا سقف 600 ميليون ريال است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان