۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین انسداد ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۴۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۹ ساعت: ۲۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

با پیگیری دستگاه قضایی صورت گفت:

انسداد ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از مسدود کردن ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز با هدف حفظ منابع زیرزمینی و برخورد با متخلفان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

انسداد ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در قزوین
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، علی شعبانی صبح امروز ضمن بیان این مطلب افزود: اهمیت حفظ منابع آب‌های زیرزمینی از یک سو و گسترش بهره برداری غیرمجاز از سوی دیگر ضرورت برخورد قضایی بدون اغماض در این زمینه را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه خطر استفاده نادرست از منابع طبیعی به ضرر نسل حاضر و آینده نیز تمام می‌شود، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اجازه دست‌اندازی افراد سودجو به منابع و عرصه‌های ملی و طبیعی را نمی‌دهد.

شعبانی با بیان اینکه آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها نیز در اولویت دستگاه قضایی استان قزوین بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها به طور جدی از سوی دستگاه قضایی استان مورد رصد قرار گرفته و با هدف صیانت از حقوق بیت‌المال، طی سال جاری ۵.۸۶ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌ها رفع تصرف شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند به منابع و عرصه‌های طبیعی دست اندازی کنند به طور جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان