۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین
کد خبر: ۳۶۵۳۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۶ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کانون پرورشی فکری استان قزوین خبر داد:

اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین

مدیرکل کانون پرورشی فکری استان قزوین از اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین و بلیت نیم‌بها برای دانش‌آموزان خبر داد.

اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین
به گزارش حوزه فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین علی اکبر موسوی از اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین از پنجم مهرماه خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به اینکه رایزنی‌ها و اقدامات لازم برای آگاهی و بهره‌مندی مدارس و خانواده‌ها از اکران این اثر سینمایی در سطح استان انجام شده است، گفت: بلیت نیم‌بها برای دانش‌آموزان مدارس برای تماشای این انیمیشن پرنشاط و آموزنده در نظر گرفته شده که از پنجم مهرماه در سینما ارشاد و بهمن قزوین به روی پرده می‌رود.

وی افزود: «بچه زرنگ» یک فیلم پویانمایی بلند ایرانی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، محمدجواد جنتی و هادی محمدیان است که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و موفق به کسب یک سیمرغ بلورین ویژه هیات داوران شد.

این مسئول بیان کرد: این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از پنجم مهر اکران می‌شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌هایشان باشند.

موسوی ابراز کرد: این فیلم به داستان زندگی پسربچه‌ای به نام محسن می‌پردازد که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است. این پویانمایی یک پایان‌بندی‌مرتبط با علی بن موسی الرضا(ع) دارد که امضای شرکت سازنده آن محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: پخش انیمیشن «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد، این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود و حامد جعفری تهیه کننده آن است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان