۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین مشترکان کم مصرف برق در استان قزوین ۲۹ میلیارد تومان پاداش گرفتند
کد خبر: ۳۶۵۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۶ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

مشترکان کم مصرف برق در استان قزوین ۲۹ میلیارد تومان پاداش گرفتند

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف استان پرداخت شد.

مشترکان کم مصرف برق در استان قزوین ۲۹ میلیارد تومان پاداش گرفتند
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ سید محمد قافله باشی در این باره اظهارداشت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف اطلاع رسانی وسیعی صورت گرفت و از مشترکان درخواست کردیم برای عبور از پیک مصرف تابستان با شرکت توزیع همکاری کنند و برای تشویق مشترکان نیز پاداش های خوبی درنظر گرفته شد.
وی بیان کرد: خوشبختانه  ۴۴ درصد از مشترکان خانگی استان با این شرکت همکاری کردند و به ۲۳۱ هزار و ۸۲۴ مشترک  استان مبلغ ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش رعایت الگوی مصرف پرداخت شد.
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: پاداش پرداخت شده در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان بود و امسال با استقبال خوب شهروندان مواجه شدیم.
 
 
قافله باشی اضافه کرد: تعدادی از مشترکان هم از این شرکت بستان کار شدند که طلب آن‌ها به دوره‌های بعد منتقل شده است.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان اظهارداشت: این پاداش مربوط به دوره زمانی ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه است که به ماه‌های بعد منتقل نمی‌شود.
قافله باشی به گذر بدون خاموشی در تابستان امسال با همکاری صنایع هم اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان مصرف انرژی با ۸۴۶ مگاوات در تاریخ ۲۱ مرداد ماه بود که با همکاری صنایع این روز بدون خاموشی سپری شد.
وی در خصوص مصرف بیش از الگو در برخی ادارات هم اظهارداشت: برق اداراتی چون شهرداری، پسماند، بانک ملت و تجارت و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف قطع شد.
قافله باشی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مسکن و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداراتی بودند که با شرکت برق همکاری کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.
معاون خدمات مشترکان شرکت برق همچنین از صداو سیمای مرکز قزوین و رسانه ها به علت همکاری در گذر از تابستان بدون خاموشی قدردانی کرد و افزود: با همکاری مشترکان خانگی در ردیف ۶ استان بر‌تر کشور قرار گرفتیم.
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان