۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه‌سنگین در محور بازگشت زائران اربعین به قزوین
کد خبر: ۳۶۵۰۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۶ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

ترافیک نیمه‌سنگین در محور بازگشت زائران اربعین به قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بازگشت زائران اربعین حسینی از محور آوج به استان قزوین انجام می‌شود که در حال حاضر ترافیک در این محور نیمه‌سنگین است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور بازگشت زائران اربعین به قزوین
فرهاد ذاکری‌منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان قزوین اظهار کرد: روز گذشته در ساعات عصر ترافیک سنگین و پرحجمی از سمت تهران و کرج به سمت استان گیلان، زنجان و آذربایجان، راه‌های مواصلاتی استان قزوین را درگیر کرد.

وی افزود: این ترافیک در بعضی نقاط با کُندی کشش و توقف‌های لحظه‌ای همراه بود که به دلیل مشکل به وجود آمده در جاده چالوس؛ خودروها راهی آزادراه‌های استان قزوین شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در راه‌های استان قزوین نیمه‌سنگین و روان است و بیشترین ترافیک را در آزادراه قزوین به رشت داریم.

این مسئول عنوان کرد: محدودیت ترافیک در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس تا فردا ساعت 24 شب برقرار است.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: پلیس راه استان در آماده‌باش کامل بوده و آماده بازگشت مسافران و کنترل ترافیک در جاده‌ها هستیم.

وی یادآور شد: بازگشت زائران اربعین حسینی از محور آوج به استان قزوین انجام می‌شود که در حال حاضر ترافیک در این محور نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: باتوجه به خستگی در زمان بازگشت زائران اربعین بحث خواب‌آلودگی راننده وجود دارد که توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از تصادفات و خطرات احتمالی حتما رانندگان استراحت کافی در بین راه داشته باشند.

وی بیان کرد: مسافرانی هم که در تعطیلات آخر هفته به خارج از استان مسافرت کرده‌اند، توصیه می‌کنیم در زمان مناسب نسبت به بازگشت اقدام کنند و بازگشت خود را به دقایق پایانی تعطیلات موکول نکنند.

ذاکری‌منش در پایان ابراز کرد: خوشبختانه تا این لحظه تصادف و حادثه خاصی در جاده‌های استان نداشتیم.

انتهای خبر/ 1300
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان