۱۸/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ یکشنبه

صبح قزوین کاهش ۲۸ درصدی تخلفات نانوایی‌های قزوین
کد خبر: ۳۶۵۰۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۲ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مدیریت بازرسی جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

کاهش ۲۸ درصدی تخلفات نانوایی‌های قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با افزایش دو برابری میزان بازرسی‌ها در واحدهای صنفی و استمرار گشت‌های روزانه در نوبت های صبح و عصر، میزان تخلفات در حوزه نانوایی‌ها ۲۸ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۲۸ درصدی تخلفات نانوایی‌های قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تخلفات حوزه نانوایی‌های این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام تمهیدات بازرسی و آگاهی بخشی به جامعه ۲۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با افزایش دو برابری میزان بازرسی‌ها در واحدهای صنفی و استمرار گشت‌های روزانه در نوبت های صبح و عصر، میزان تخلفات در حوزه نانوایی‌ها ۲۸ درصد کاهش داشته است.

این مسئول بیان کرد: ۶۷ درصد تخلفات در حوزه کالاهای اساسی قزوین متعلق به واحدهای نانوایی است که این مساله باعث شده تا گشت‌های روزانه روی این آن متمرکز شوند.

خدایاری عنوان کرد: براساس تحلیل‌های صورت گرفته در حوزه آرد و نان،‌ چند تخلف عمده این صنف به ترتیب کم فروشی، اخذ کالا بر خلاف ضوابط صنفی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی خودسرانه بود که البته و به تازگی تخلف کنجدپاشی برروی نان نیز به این موارد اضافه شده است.

وی در پایان گفت: براساس نوع نان نیز نانوایی های لواش، سنگک و بربری به ترتیب بیشترین تخلفات را به خود اختصاص داده‌ اند که متاسفانه برخی از واحدها به دلیل تکرار تخلف برای اعمال قانونی به فرمانداری و مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان