۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین زمین‌گیر شدن خودروهای حامل تریاک در قزوین
کد خبر: ۳۶۴۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۹ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

زمین‌گیر شدن خودروهای حامل تریاک در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۰ کیلو تریاک و توقیف دو دستگاه خودرو سواری برلیانس و رانا در عوارضی «قزوین-رشت» خبر داد.

زمین‌گیر شدن خودروهای حامل تریاک در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی کسب خبری از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان «مرکزی» مبنی بر انتقال محموله تریاک به استان قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه طی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو سواری برلیانس و رانا از محور «قزوین-رشت» به سمت قزوین در حال تردد می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر دو دستگاه خودرو در اقدامی غافلگیرانه به محض ورود به عوارضی این محور متوقف شده و در بازدید از آن‌ها 20 کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 160 تخته پتوی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 160 تخته پتوی قاچاق، دستگیری یک نفر و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید در این شهرستان خبرداد.

بهرام منصوری اظهار کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی «قزوین-کرج» به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، تعداد 160 تخته پتوی قاچاق کشف و یک نفر دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و 440 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

منصوری در خاتمه بیان کرد: قاچاق کالا يک معضل اجتماعی است که مبارزه با اين پديده شوم بزرگ‌ترين کمک و حمايت از اقتصاد و توليدات داخلی است، که در اين راستا محورهای اصلی و فرعی اين شهرستان بصورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزي تحت كنترل پليس بوده تا تحرك از قاچاقچيان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان