۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام قطعی بیش از ۱۹ هزار زائر قزوینی در سامانه سماح
کد خبر: ۳۶۴۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۵ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر حج و زیارت قزوین اعلام کرد:

ثبت‌نام قطعی بیش از ۱۹ هزار زائر قزوینی در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت قزوین گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ زائر از استان قزوین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۰ هزار و ۷۶۴ متقاضی از شهر قزوین بوده است.

ثبت‌نام قطعی بیش از ۱۹ هزار زائر قزوینی در سامانه سماح
بشیر سلیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه «سماح» برای متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین الزامی است، اظهار کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ زائر از استان قزوین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۰ هزار و ۷۶۴ متقاضی از شهر قزوین بوده است.
 
وی افزود: سامانه مرتبط به ثبت‌نام زائران اعزام به کربلای معلی از ۱۰ مرداد تا ۲۰ شهریور فعال شده و متقاضیان می‌توانند به صورت گروهی یا انفرادی در این سامانه ثبت‌نام کنند.
 
مدیر حج و زیارت قزوین بیان کرد: زائرین برای پیش‌ثبت‌نام در پیاده‌‌روی اربعین حسینی می‌توانند از طریق سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir اقدام به نام‌نویسی کرده یا با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز در سطح استان ثبت‌نام خود را انجام دهند.
 
سلیمی ابراز کرد: بیمه پوششی سفر اربعین حسینی در قالب سه بسته متنوع بیمه ۳۵ هزار تومانی، ۴۵ هزار تومانی و ۵۵ هزار تومانی ارائه می‌شود که هر کدام به نوبه خود نیز تعهدات متفاوتی دارند.
 
وی در پایان گفت: ثبت‌نام تمام افرادی که قصد عزیمت به عتبات عالیات و حضور در مراسم اربعین را دارند در سامانه سماح اجباری است و تمامی تسهیلات اربعین از جمله گذرنامه اربعین پس از ثبت‌نام در این سامانه در اختیار زوار قرار می‌گیرد.
 
انتهای خبر/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان