۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین دستاوردهای گازرسانی به استان در دولت مردمی
کد خبر: ۳۶۴۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۴ ساعت: ۹:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تشریح کرد؛

دستاوردهای گازرسانی به استان در دولت مردمی

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از رشد ۱۲ درصدی گازرسانی در حوزه‌ شبکه‌گذاری خبر داد و گفت: در این مدت ۵۱ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌‌مند، ۹۹ روستا در دست اجرا و ۱۵ روستا نیز در مرحله برآورد و مطالعات فنی است.

دستاوردهای گازرسانی به استان در دولت مردمی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: دستاوردهای صنعت گاز از ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه سال 1402 در همه حوزه‌ها قابل توجه و درخشان بوده که همسو با این روند، در این مدت 51 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌‌مند، 99 روستا در دست اجرا و 15 روستا نیز در مرحله برآورد و مطالعات فنی است.

وی ادامه داد: با بهره‌مندی این تعداد روستا از نعمت گاز طبیعی، تعداد روستاهای گازدار استان قزوین به 609 روستا رسیده است.

حجتی‌پور از رشد 12 درصدی گازرسانی در حوزه‌ شبکه‌گذاری خبر داد و اضافه کرد: با تلاش همکاران مهندسی، متراژ شبکه گازرسانی در سطح استان از سال 92 تاکنون از هفت هزار و ۴۸۲ کیلومتر شبکه‌گذاری به هشت هزار و ۱۴۷ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ضمن اشاره به رشد 9 درصدی در بخش اشتراک‌پذیری، افزود: شرکت گاز استان قزوین با هدف‌گذاری صحیح و تلاش و همت پرسنل توانسته از مرداد سال 1400 تاکنون، بیش از 31 هزار مورد اشتراک‌پذیری انجام دهد که در مجموع این رقم در سطح استان قزوین به بیش از 477 هزار مشترک می رسد.

وی اقدامات شرکت گاز استان قزوین در حوزه گازرسانی را محدود به روستاهای استان ندانست و افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این مدت می‌توان به 6 کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب 215 انشعاب در اقدام ملی مسکن، ساخت ایستگاه C.G.S 30000 M3/hr و اجرای حدود ۱۰ هزار متر خط تغذیه به منظور گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک عظیمیه، آغاز عمیات اجرایی خط تقویتی بیدستان و شهرصنعتی البرز و گازدار کردن بیش از 90 گلخانه، دامداری و مرغداری با ظرفیت های متفاوت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اقدامات انجام شده در حوزه بهینه‌سازی را مربوط به دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: بهینه سازی 832 واحد موتورخانه طی سال های 1400 و 1401 با هزینه کرد 66 میلیارد و 370 میلیون ریال انجام شده؛ ضمن آن‌که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز در همین بازه زمانی، کمک هزینه لوله‌کشی داخلی منازل 238 مدد جو تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی با توجه به تخصیص 50 میلیارد ریال پرداخت شده است.

حجتی‌پور در پایان به تداوم همکاری شرکت گاز استان قزوین با جوامع علمی کشور در راستای فرمایشات رهبر انقلاب و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم، بسیاری از پروژه‌های این شرکت با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به بار نشسته است.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان