۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین بهره‌برداری از ۳۳ پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۴۸۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۳۳ پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت «دوم لغایت هشتم شهریور ماه» ۳۳ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی این استان با اعتباری معادل ۱۵۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ۳۳ پروژه تامین آب آشامیدنی در استان قزوین

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین داراب بیرنوندی اظهار کرد: از ۳۳ پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی، ۱۵ پروژه در مناطق شهری و ۱۸ پروژه نیز در مناطق روستایی استان می‌باشد.

وی افزود: این پروژه‌ها در راستای تحقق برنامه‌های وزارت نیرو در حل مشکلات آب آشامیدنی در شهرها و روستاها بوده تا موجبات دلگرمی و امید آفرینی را برای مردم شریف استان فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین حجم عملیات اجرا شده عمرانی را نیز شامل حفر و تجهیز ۲۲ حلقه چاه، بهسازی چهار دهنه چشمه، ۴۲ کیلومتر شبکه و خط انتقال و ۶ باب مخزن ذخیره آب به حجم دو هزار و ۳۰۰ مترمکعب عنوان کرد.

بیرنوندی همچنین احداث هفت باب ایستگاه پمپاژ، افتتاح سامانه (CRM) خدمات مشترکین در مرکز ۱۲۲ این شرکت، میز خدمت الکترونیکی، بهره‌برداری رسمی از نرم افزار تلفن همراه موسوم به «یارآب» و پیاده سازی سامانه اطلاعات مکانی (GIS) را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال خواند.

وی در تشریح نرم افزار «یارآب» گفت: این نرم‌افزار به منظور ارتباط آسان، سریع و با کمترین هزینه برای مشترکین، برای اولین بار در کشور توسط همکاران شرکت طراحی شده و اکنون نیز در فروشگاه‌های اینترنتی نظیر بازار و مایکت قابل دریافت است و تاکنون بیش از یک هزار مشترک از این نرم‌افزار برای دریافت خدمات استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان انجام پروژه‌های فوق در شرایط فعلی را نشان‌دهنده عزم دولت سیزدهم برای پایدار نمودن خدمات آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی خواند و اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همکاری مردم در موضوعاتی نظیر مدیریت صحیح مصرف آب و نصب انشعابات فاضلاب، شاهد افزایش سطح برخورداری و رضایتمندی مردم شریف از خدمات نظام باشیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان