۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین رسانه‌ها بازوی مهم در انعکاس دستاوردهای نظام و امیدآفرینی هستند
کد خبر: ۳۶۴۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۶ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین:

رسانه‌ها بازوی مهم در انعکاس دستاوردهای نظام و امیدآفرینی هستند

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در بازدید از تحریریه صبح قزوین گفت: باتوجه به ماهیت فعالیت خبر مبنی بر دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب، لازم است فضایی برای خدمات و دستاوردهای نظام در تمام عرصه‌ها به ویژه دانشگاه‌ها فراهم شود.

رسانه‌ها بازوی مهم در انعکاس دستاوردهای نظام و امیدآفرینی هستند
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ علی قاسم‌زاده ظهر امروز در آستانه روز خبرنگار از بخش تحریریه پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید و با فعالان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

قاسم‌زاده ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: دنیای امروز دنیای بی‌رحم، دروغ و فریبکارانه است و برای دست‌یابی به اهداف امپریالیسم خود به دنبال وارونه نشان دادن حقایق است.

وی افزود: باید از نقش خود در دنیای فریب‌کارانه آگاهی داشته و حقیقت را برای مردم بیان کنیم.

ماهیت خبر، انعکاس دستاورهای نظام است

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های خبرنگاران، روایت خبرهای دسته اول است نه منفعلانه؛ درحالی که در کشور شاهد انتشار اخبار دسته دوم هستیم.

قاسم‌زاده بیان کرد: باتوجه به ماهیت فعالیت خبر مبنی بر دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب، لازم است فضایی برای خدمات و دستاوردهای نظام در تمام عرصه‌ها به ویژه دانشگاه‌ها فراهم شود.



وی اذعان کرد: دانشگاه‌‎ها محل گفتمان‌سازی، حرکات نو و تازه است، برای پیش‌رو بودن و تزریق امید به جامعه به واسطه انتشار اخبار امیدآفرینی می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

 این مسئول یادآور شد: نسل دانشگاه شامل نسل جوان، خلاق و شجاع است و در این فضا فرصت را برای بروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به جوانان می‌دهیم زیرا باور داریم دانشگاه محل آزمون و خطا است.

دانشگاه محل بروز و ظهور استعدادهای نسل جوان

قاسم‌زاده ابراز کرد: سیاست‌های گذشته دانشگاه بین‌‌المللی تنها به گذراندن دوره و دریافت مدرک معطوف بود اما با تغییرات حاصل شده، علاقه‌مند به مهارت‌آموزی دانشجو و فعالیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، صنعتی و اشتغال و به کارگیری آنها هستیم و این مهم جزو سیاست جدید دانشگاه و وزارت علوم است.

وی ادامه داد: امروز بهترین فرصت برای بروز و ظهور استعدادهای نسل جوان در عرصه‌های مختلف بوده و رسانه بهترین ابزار برای نشان دادن چنین استعدادهای مغفول مانده است.



رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین عنوان کرد: مرکز نوآوری‌های فرهنگی در دانشگاه فعال بوده و می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

قاسم‌زاده در پایان یادآور شد: پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با انتشار اخبار حوزه دانشگاه نشاط و امید را در دل مردم زنده می‌کند، امیدواریم اتفاقات جدید که به زودی روی می‌دهد با دقت و وسعت بیشتری برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان