آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای دهیاری رزجرد
احتراما ً، دهیاری رزجرد از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین درنظر دارد پیرو مصوبه 52 مورخ 26/03/1402 شورای اسلامی روستای رزجرد وصورت جلسه کمیته انطباق بخشداری مرکزی قزوین به مورخه 07/04/1402 پروژه زیرسازی و جدول گذاری کوچه های بوستان 3،4،5،7،8،9،12،18 و گلستان 8،11 و شهید زینعلی و شهید صادقی را با مدت انجام کار 2 ماه با برآورد قیمت اولیه طبق فهرست بهای رشته ابنیه سال 1402 به مبلغ 15.933.290.711( پانزده میلیارد و نهصد وسی و سه میلیون و دویست و نود هزار و هفتصد و یازده ریال) را به متراژ 5000 متر مربع زیرسازی و 1250 متر طول جدول گذاری را از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت دریافت و تهیه اسناد مناقصه از تاریخ 28/04/1402 تا 11/05/1402 و همچنین برای تحویل اسناد از مورخه 12/05/1402 تا پایان وقت اداری 21/05/1402 به سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) مراجعه نمایند.
1-متقاضیان باید پاکت الف (ضمانتنامه)را تهیه و حداکثر تا مورخ 21/05/1402 تحویل حراست فرمانداری قزوین نمایند و همچنین پیمانکاران باید دارای صلاحیت پیمانکاری راه و یا ابنیه حداقل رتبه 5 و همچنین گواهینامه صلاحیت ایمنی حقوقی(HSE)را داشته باشند.
2-زمان ارائه پیشنهاد ها تا ساعت 14:00 مورخ 21/05/1402 می باشد.
3-صرفا بارگذاری اسناد پاکت های پیشنهادی ب (گواهینامه صلاحیت پیمانکاری رتبه 5 راه یا ابنیه،داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی حقوقی(HSE)،ارائه گواهی ارزش افزوده ،بارگذاری اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه رسمی،رزومه کاری شرکت مربوطه و سایر مدارک مورد نیاز) و پاکت ج (برگه پیشنهاد قیمت ) دارای امضا الکترونیکی و همچنین مهر و امضا گرم مورد پذیرش است ضمنا پاکت الف (فیش نقدی یا ضمانت نامه) باید هم به صورت الترونیکی و هم به صورت فیزیکی تحویل حراست فرمانداری قزوین نمایند شایان ذکر است در جلسه بازگشایی پاکت های ب و ج ،اسناد فیزیکی و کاغذی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم)به هیچ وجه مورد پذیزش نخواهد بود
4- زمان بازگشایی پاکتهامورخ 22/05/1402 درمحل بخشداری راس ساعت 9 در حضور اعضای کمیسیون معاملات می باشد.
5- به پیشنهادهای فاقد ضمانتنامه، ناخوانا، مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6- ضمنا ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ 796.664.536 ریال به شماره حساب02/55319056125186 و شماره شباIR8302100055319056125186/02 به نام دهیاری رزجرد به شناسه ملی 14004261973 نزد حساب جاری پست بانک واریز و یا ضمانت نامه معتبر بانکی ارائه گردد.
7- متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ 4.000.000 ریال به حساب ذکر شده واریز نمایند.
8-کارفرما در تایید یا رد پیشنهاد ها مختار می باشد.
9-پیمانکاران باید برگه های آنالیز قیمت راداخل پاکت ج (پیشنهاد قیمت) قراردهند درغیراینصورت برگه پیشنهاد قیمت مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و دستورالعمل تعیین دامنه قیمت های متناسب پیشنهادی در مناقصات (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) در بررسی برگه های پیشنهاد قیمت مورد عنایت قرار خواهد گرفت.
دیدگاه ها