۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین چرا قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم انتخاب تمام بانوان ایرانی است؟
کد خبر: ۳۶۴۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۳۱ ساعت: ۱۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

چرا قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم انتخاب تمام بانوان ایرانی است؟

قرص‌های ماشین ظرفشویی در برندها، مدل‌ها و تعداد مختلفی تولید و وارد بازار شدند. قرص‌های فیری، فینیش و پریل جزء پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده این قرص‌های ظرفشویی هستند. در میان این برندها، قرص فینیش بیش‌تر فروش می‌رود. اما همین برند نیز محصولات خود را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کند که مدل کوانتوم محبوب‌ترین آن است.

چرا قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم انتخاب تمام بانوان ایرانی است؟

چرا قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم انتخاب تمام بانوان ایرانی است؟

قرص‌های ماشین ظرفشویی در برندها، مدل‌ها و تعداد مختلفی تولید و وارد بازار شدند. قرص‌های فیری، فینیش و پریل جزء پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده این قرص‌های ظرفشویی هستند. در میان این برندها، قرص فینیش بیش‌تر فروش می‌رود. اما همین برند نیز محصولات خود را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کند که مدل کوانتوم محبوب‌ترین آن است. در این مطلب همراه ما باشید تا توضیح دهیم چرا قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم انتخاب تمام بانوان ایرانی است.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم چیست؟

این مدل از قرص‌های ظرفشویی فینیش ترکیبی از مواد شوینده، مایع جلادهنده و نمک مخصوص ظرفشویی است. قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این برند بوده که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد.

به طور کلی در ایران، آب‌ها سختی بالایی دارند و همین موضوع باعث می‌شود ظرف‌ها هنگام شستشو خیلی تمیز نشوند. زیرا مواد شوینده قابلیت حل شدن کمی در این آب‌ها دارند. ولی قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم از قدرت بالایی در برابر این آب‌ها برخوردار است و به خوبی ظرف‌ها را تمیز می‌کند  و برق می‌اندازد.

در حقیقت ساختار قرص‌های کوانتوم برند finish به سه قسمت شوینده، مایع جلادهنده و نمک ظرفشویی تقسیم می‌شود. قسمتی از ترکیبات این قرص خاصیت شویندگی دارند و با فرمولاسیون خاص خود هرگونه کثیفی و چربی را از روی ظرف برمی‌دارند.

یک دلیل انتخاب قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مربوط به عدم نیاز به خرید محصولات دیگر برای شستشوی ظرف‌ها است. زیرا در ساختار این محصول، جلادهنده و نمک ظرفشویی نیز وجود دارد. با وجود ترکیبات جلا دهنده قرص ظرفشویی کوانتوم دیگر به خرید جلادهنده‌های ظرفشویی به‌صورت جداگانه نیازی ندارید.

با خاصیت جلادهندگی قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم، ظرف‌ها درخشنده و تمیز و به خوبی خشک می‌شوند. یعنی لکه آب روی ظروف باقی نمی‌ماند. ترکیبات این قرص که عملکردی مشابه نمک ظرفشویی دارند باعث نرم شدن آب می‌شوند. در نتیجه سختی آب را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

ویژگی‌های  بارز قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم

اگر لکه‌ها و کثیفی‌های روی ظروف بیش‌تر از یک روز هم باقی مانده باشند، قرص کوانتوم فینیش آن‌ها را از بین می‌برد. این بارزترین ویژگی و دلیل انتخاب قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم است. همچنین قبل از گذاشتن ظروف در ماشین ظرفشویی نیازی نیست که آن‌ها را بشویید. روکش این قرص‌ها به خوبی در آب حل می‌شوند و لازم نیست آن را باز کنید.

قرص ظرفشویی مدل کوانتوم از برند finish فرمولاسیون ویژه پاک کنندگی را دارد که در کنار آن به آرامی لکه‌ها را از بین می‌برد و آسیبی به ظروف یا دستگاه وارد نمی‌شود. بعد از قرار دادن این قرص‌ها درون ماشین ظرفشویی، بهتر است برنامه کوتاه مدتی را برای شستشو انتخاب نکنید تا قرص به خوبی حل شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های قرص کوانتوم فینیش، تولید و عرضه آن در تعداد مختلف است. بنابراین با توجه به نیاز خود، یکی از محصولات آن را بخرید. بین انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی، قرص کوانتوم یک محصول همه کاره است که ظرف‌ها را تمیز و درخشان می‌کند و نمی‌گذارد آسیبی به این دستگاه وارد شود.

  • نیازی به خیس کردن ظرف‌ها قبل از گذاشتن در ماشین ظرفشویی نیست.
  • لکه‌های چای و قهوه روی ظروف به آسانی از بین می‌روند.
  • قرص فینیش کوانتوم، به راحتی آثار ته گرفتگی و سوختگی غذا را از بین می‌برد.

 

دلیل انتخاب قرص ماشین ظرفشویی فینیش چه می‌تواند باشد؟

فینیش یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات شوینده ماشین ظرفشویی از جمله جلادهنده، جرم گیر، ژل، بوگیر و قرص ظرفشویی است. میان تمام برندهای تولید کننده، تمامی محصولات فینیش به خصوص قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم کاربرد زیادی دارد. زمانی که دیگر خبری از آثار لکه‌ها روی ظروف نیست، متوجه قدرت پاک کنندگی این قرص‌های ظرفشویی می‌شوید. اما چرا خانم‌ها این قرص را برای شستشوی ظروف انتخاب می‌کنند؟

یکی از دلایل انتخاب قرص‌های فینیش وجود دو آنزیم در ساختار آن است. به‌گونه‌ای که یکی از این آنزیم‌ها، پروتئین‌های چسبیده روی ظروف مانند شیر، زرده تخم مرغ و گوشت را از بین می‌برند. آنزیم دیگر نیز کربوهیدرات‌هایی که روی ظروف چسبیدند را نابود می‌کنند. دلیل انتخاب قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم فقط شامل قدرت پاک کنندگی آن نیست. زیرا در کنار قدرت شستشوی خوب خود، جلوی ایجاد خط و خش در ظروف را می‌گیرد و شما می‌توانید تا سال‌های زیادی از ظروف خود بدون هیچگونه آسیبی استفاده کنید.


 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان