۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین آسفالت ۲۰۱کیلومتر راه روستایی و فرعی در قزوین
کد خبر: ۳۶۳۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری استان قزوین خبرداد:

آسفالت ۲۰۱کیلومتر راه روستایی و فرعی در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۰۱کیلومتر راه روستایی و فرعی در این استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

آسفالت ۲۰۱کیلومتر راه روستایی و فرعی در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد:  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۰۱کیلومتر راه روستایی و فرعی در این استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی افزود: این میزان عملیات در ۱۴۳ کیلومتر راه روستایی و ۵۸کیلومتر از راه‌های فرعی اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر از ۵هزار کیلومتر راه روستایی در این استان ۶۵۰کیلومتر راه خاکی بالای 20خانوار هستند که آسفالت آنها نیازمند ۳هزار و ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین رویه آسفالت ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز در اثر گذر زمان، فعالیت معادن و عبور بارهای غیرمجاز تخریب شده که اعتبار مورد نیاز برای بهسازی آنها نیز ۲هزار میلیارد تومان اعتبار است.

حق لطفی ادامه داد: به منظور جبران این کمبود علاوه بر ظرفیت تهاتر نفت و مصوبات سفر هیات دولت به استان قزوین، با هدف محرومیت زدایی و گسترش منطقه‌ای، تفاهم‌نامه‌ای بین استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای زیرسازی، اصلاح مسیر و روکش آسفالت ۶۶۷کیلومتر از راه های خاکی با بیش از بیست خانوار استان برای مدت ۳سال به امضا رسیده است.

به گفته وی در گام اول از پروژه‌های احداث راه‌های روستایی ابلاغی به قرارگاه که ۳۴۸کیلومتر است، عملیات زیرسازی، تعریض و روکش آسفالت 15پروژه راه روستایی با مجموع 157کیلومتر به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان