۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین اردوی «طلایه داران فردا» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۳۷۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۴ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین:

اردوی «طلایه داران فردا» در قزوین برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین از برگزاری بیست و سومین دوره آموزشی و تربیتی اردوی «طلایه داران فردا» در قزوین خبر داد.

اردوی «طلایه داران فردا» در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام مهدی سیاهکالی اظهار کرد: در این دوره دانش آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری با مهارت‌های تقویت فن بیان، آداب معاشرت، نظم و برنامه ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت شناسی را نیز تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی "طلایه داران فردا" با هدف ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن‌های اسلامی به عنوان اولین مجموعه دانش آموزی پیشگام در عرصه برنامه‌ریزی و فعالیت‌های تشکیلاتی از حضور دانش آموزان در میدان برنامه‌ریزی و فعالیت به صورت جدی بهره می‌برد.

سیاهکالی مرادی گفت: اردوی آموزشی، تربیتی "طلایه داران فردا" یک اردوی تربیتی و تشکیلاتی، به منظور افزایش توانمندی مسئولان انجمن اسلامی مدارس سراسر استان قزوین برای انجام عملیات و یک دوره، زندگی در هوای تشکیلاتِ انقلابیِ انجمنِ اسلامی در کنار بهترین دانش آموزان عضو اتحادیه است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای نوجوانان اضافه کرد: در اردوهای "طلایه داران فردا" سرفصل‌های آموزشی، مهارتی پرهیجان، مفرح و مفید برای نوجوان در نظر گرفته شده و با ایجاد بستر مناسب ایفای نقش دانش‌آموزان انجمنی، به آن‌ها هویت می‌بخشد.

این اردو از ششم لغایت نهم تیر ماه ویژه اعضای هیأت مرکزی انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان