۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین هوای قزوین تا پایان هفته ناپایدار است
کد خبر: ۳۶۳۶۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۲ ساعت: ۱۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

هوای قزوین تا پایان هفته ناپایدار است

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اواخر هفته همچنان گذر پیاپی ابر را در منطقه خواهیم داشت که پیامد آن ابرناکی شدن و در برخی مناطق رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هوای قزوین تا پایان هفته ناپایدار است
مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوای استان قزوین اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اواخر هفته همچنان گذر پیاپی ابر را در منطقه خواهیم داشت که پیامد آن ابرناکی شدن و در برخی مناطق رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به وزش باد احتمال گرد و خاک محلی در برخی مناطق وجود دارد.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: با توجه به قرارگیری در فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی اصولاً در ساعات بعدازظهر و شب اتفاق می‌افتد لذا امکان دارد که در برخی مناطق بارش‌ها از شدت و گسترش بیشتری هم برخوردار باشد.
 
بهروزی با اشاره به اینکه روز گذشته میزان بارش‌ها در شهر قزوین چشمگیر نبود گفت: خوشبختانه میزان بارش‌ها در آوج، بوئین‌زهرا، تاکستان، رازمیان، سیردان، کوهین، معلم‌کلایه و نیروگاه رگبار باران را داشتند و بیشترین میزان وزش باد برای کوهین و معلم‌کلایه به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید.
 
وی اذعان کرد: به لحاظ دمایی هم تا روز چهارشنبه به طور نسبی افزایش دما را انتظار خواهیم داشت. 
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: کمینه دما شب گذشته در آوج ۱۰ درجه سانتیگراد و بیشینه دما ظهر روز گذشته در رازمیان ۳۳ درجه سانتیگراد به ثبت رسید و دمای شهر قزوین هم بین ۱۳ و ۳۰ درجه در نوسان بود.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان