۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین رفع نواقص هندسی و ترافیکی ورزشگاه سردار آزادگان تسریع شود
کد خبر: ۳۶۳۶۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۱ ساعت: ۲۳:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

رفع نواقص هندسی و ترافیکی ورزشگاه سردار آزادگان تسریع شود

رفع نواقص ایمنی و هندسی پیرامونی ورزشگاه سردار آزادگان قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر از جمله احداث پل عابر پیاده، افزایش روشنایی و تابلوهای راهنمایی مسیر، احداث پارکینگ پیرامون ورزشگاه به منظور جلوگیری از پارک نمودن خودروها در حاشیه آزادراه در دستور کار قرار بگیرد.

رفع نواقص هندسی و ترافیکی ورزشگاه سردار آزادگان تسریع شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی رجحانی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک استان که در دفتر استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آزادراه قزوین-زنجان از جمله محورهای پرچالش استان بوده و بخش قابل توجهی از تصادفات را به خود اختصاص می‌دهد لذا تشکیل کارگروه ویژه در این خصوص پیشنهاد می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته طرح انعقاد تفاهم‌نامه برای همکاری بین دستگاهی را تدوین کردیم اما هنوز امضایی در این بین صورت نگرفته است و بیش‌از یک سال منتظر همکاری پلیس هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: مقاومتی که پلیس در عدم ارائه داده‌های تصادفات نشان می‌دهد قطعا در سایر فرآیندها موثر بوده است؛ به دنبال ایجاد سامانه جامع تصادفات هستیم تا به واسطه آن نتایج به صورت بر خط تحلیل شود، لذا انتظار همکاری از پلیس را داریم.

وی افزود: در تصادفات نوروز، تصادفات روستایی را شاهد بودیم که آمار تلفات استان را افزایش داد، اگر چه سهم تصادفات روستایی در تصادفات محدود است اما این تصادفات منجر به فوت می‌شود.

رجحانی عنوان کرد: رفع نواقص ایمنی و هندسی پیرامونی ورزشگاه سردار آزادگان قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر از جمله احداث پل عابر پیاده، افزایش روشنایی و تابلوهای راهنمایی مسیر، احداث پارکینگ پیرامون ورزشگاه به منظور جلوگیری از پارک نمودن خودروها در حاشیه آزادراه در دستور کار قرار بگیرد.

محمدمهدی اعلایی در ادامه این جلسه اظهار کرد: اقدامات مناسبی برای کاهش تلفات جاده‌ای استان در سال‌های گذشته صورت گرفته و در ایام نوروز جزو برترین استان‌ها در کاهش تصادفات بودیم.

وی افزود: وضعیت نامطلوب در گذشته باید هشداری برای آینده باشد و یک کمیته‌ای با حضور دفتر فنی استانداری، حمل و نقل راهداری، دستگاه‌‎های امدادی و پلیس راه تشکیل شود و به شکل ویژه دلایل تصادفات دلخراش اخیر صورت گرفته توسط دو وسیله عمومی مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار قزوین بیان کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت استان مربوط به آزادراه‌ها است و باید تمرکز بیشتری به این بخش به ویژه اتوبان قزوین- زنجان داشته باشیم.

اعلایی یادآور شد: باید بازدیدهای میدانی جهت تصمیم‌گیری‌های لازم از مسیرهای پرتصادف با مسئولیت معاون عمرانی استاندار و با حضور پلیس استان صورت بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: تا نیمه تیرماه باید دلایل تصادف دو اتوبوس که اخیرا در قزوین رخ داد مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/4006
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان