۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین سنجش سلامت ۱۹ هزار نوآموز در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۳۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۶ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی قزوین خبرداد:

سنجش سلامت ۱۹ هزار نوآموز در استان قزوین

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین از ارزیابی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۱۹ هزار نوآموز در پایگاه‌های استان قزوین خبر داد.

سنجش سلامت ۱۹ هزار نوآموز در استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ معرفت‌الله احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ارزیابی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۱۹ هزار نوآموز در پایگاه‌های استان انجام شد که هزار و ۵۰۰ نوآموز با اختلالات بینایی، شنوایی، یادگیری شناسایی و به پایگاه تخصصی ارجاع داده شدند.
 
وی افزود: ۱۰ پایگاه برای مراجعه خانواده‌ها در نظر گرفته شده که تا پایان خرداد به ۱۸ پایگاه و یک پایگاه تخصصی افزایش می‌یابد.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه هزینه پرداختی خانواده‌ها برای سنجش سلامت نوآموزان را ۶۰ هزار تومان است، گفت: نوبت دهی به دانش آموزان از طریق سامانه https://my.medu.ir انجام می‌شود.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز مشمول این طرح می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این طرح مواردی، چون شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آمادگی تحصیلی، شایستگی حرکتی، پوست و مو و بهداشت دهان و دندان سنجش می‌شود.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان