۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین قطار «دوشنبه‌های رسانه‌ای» اداره فرهنگ و ارشاد به صبح قزوین رسید
کد خبر: ۳۶۲۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۱۲ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

قطار «دوشنبه‌های رسانه‌ای» اداره فرهنگ و ارشاد به صبح قزوین رسید

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در راستای برگزاری سلسله نشست‌های رسانه‌ای با عنوان «دوشنبه‌های رسانه‌ای» با حضور در دفتر پایگاه خبری صبح قزوین با مدیر مسئول و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

قطار «دوشنبه‌های رسانه‌ای» اداره فرهنگ و ارشاد به صبح قزوین رسید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد حسین فائزی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در راستای برگزاری سلسله نشست‌های رسانه‌ای با عنوان «دوشنبه‌های رسانه‌ای» با حضور در دفتر پایگاه خبری صبح قزوین با مدیر مسئول و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار محمد حسین طاهری سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل، دلارام عابدی مدیر گروه فرهنگی اداره کل، حسنیه باقری کارشناس رسانه و تبلیغات اداره کل و ناصر نیلی مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین حضور داشتند. 

فائزی در این دیدار اظهار کرد: از چالش‌های جدی موجود در رسانه‌های استان، بحث کمبود نیروی انسانی متخصص و مباحث معیشتی است که باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: معیشت از مسائل مهم در حوزه رسانه است که اگر معیشت خبرنگار تامین نباشد، دیگر شغل اول یک فرد فعالیت رسانه‌ای نخواهد بود.

وی بیان کرد: معیشت رسانه مسئله‌ای نیست که صرفا وزارت فرهنگ و ارشاد بر آن تمرکز داشته باشد و برای حل آن به قوانین بالادستی و همگرایی جمعی نیاز است.

این مسئول ابراز کرد: بهبود وضعیت معیشت رسانه به یک ایده و یا مجموعه‌ای از ایده‌های درست نیاز دارد که حتی در جامعه رسانه‌ای داخل استان قزوین هم دیده نمی‌شو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: از ایده‌ها و تفکرات نو در جهت رفع مشکلات خبرنگاران استقبال می‌کنیم تا برای رونق گردش اقتصادی فعالان این حوزه گام‌های اساسی برداشته شود.

وی در پایان گفت: به زودی کارگروهی با محوریت موضوع توانمندی‌های معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تشکیل خواهد شد تا در این جلسات مدل‌های جدید و کارآمد برای برون رفت از مشکلات کنونی جمع آوری و پیگیری شود‌.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان