۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین اولین جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۹ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

اولین جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌‎شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: اولین جشنواره روستایی و عشایری از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می‌شود.

اولین جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگر اجتماعی صبح قزوین؛ لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در جلسه هماهنگی اولین جشنواره روستایی و عشایری استان اظهار کرد: امسال در استان قزوین شاهد یک رویداد بسیار بزرگ در حوزه روستایی تحت عنوان جشنواره روستایی و عشایر خواهیم بود که این جشنواره با هدف شناساندن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای روستایی و عرضه مستقیم کالا توسط روستائیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مساعدت نموده و از ظرفیت خود استفاده نمایند تا این جشنواره که میزبان سفرای چندین کشور از حوزه خلیج فارس و مهمانان کشوری و مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استان‌های کشور خواهد بود، در سطح بسیار خوبی برگزار شود.

غریب گفت: اولین جشنواره روستایی و عشایر استان از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با فرارسیدن آیین سنتی طلب باران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی‌استان قزوین با هدف معرفی توانمندی‌های روستایی برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پایان گفت: در این رویداد مهم محصولات روستایی، شرکت‌های دانش بنیان فعال در بخش کشاورزی، الگوهای موفق در زمینه شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها، صنایع دستی و روستاهای هدف گردشگری استان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان