۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین فرماندار جدید قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۶۲۷۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۳۰ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز؛

فرماندار جدید قزوین معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار قزوین برگزار و غلامحسن اسلامی صدر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

فرماندار جدید قزوین معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قزوین صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

عباس کاظمی در این مراسم اظهار کرد: شهرستان قزوین با بیش‌از ۶۵۰ هزار جمعیت بزرگترین شهرستان استان بوده و به لحاظ گستردگی جمعیت و جغرافیا با مسائل متنوعی مواجه است.
 
وی افزود: شهرستان قزوین دارای پنج بخش، هفت شهر و شهرداری است که در کنار ظرفیت‌های خوب اما کارهای بر زمین مانده زیادی دارد.

بزرگترین چالش در استان مربوط به وضعیت آب و راه‌های روستایی است

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: بزرگترین چالش در شهرستان قزوین مربوط به آب و راه، به ویژه راه روستایی است به طوری که سه بخش الموت غربی و شرقی و طارم جزو مناطق صعب‌العبور استان محسوب می‌شود و نیاز دوچندانی برای رسیدگی به موضوعات را می‌طلبد.
 

این مسئول ادامه داد: تلاش کردیم مسائل شهرستان قزوین در نگاه مسئولین دستگاه‌های مختلف استان به طور واقعی و متناسب با آنچه که هست دیده شود و ظرفیت‌های استان را برای حل مسائل به کار بگیریم.
 
کاظمی عنوان کرد: نارسایی‌هایی را در سطح شهرستان شناسایی کردیم که می‌طلبید بازنگری‌هایی صورت گیرد و در این راستا جلسات متعددی را با اقشار مختلف و نخبگان شهرستان برگزار کردیم تا به یک ادبیات مشترک درباره حل مسائل در سطح شهرستان برسیم.
 
حکمرانی مردمی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم

فرماندار سابق شهرستان قزوین تاکید کرد: در دولت سیزدهم توجه به حکمرانی مردمی از شعارهای اصلی است که تلاش کردیم ظرفیت‌های مردمی را پای کار بیاوریم.
 
 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در پایان گفت: در شرایطی که ناگزیر هستیم تا منابع مالی را با برنامه‌ریزی هزینه کنیم، استفاده از ظرفیت مردمی از راه‌های موثر در حل مشکلات است.

غلامحسن اسلامی صدر، سرپرست فرماندار شهرستان قزوین در ادامه این جلسه اظهار کرد: خداوند شرط پشتیبانی از بندگانش را در صداقت بنا نهاده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این مولفه را در نظر داشته باشند.


وی افزود: مردم ما را به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی می‌شناسند؛ نظامی که با خون صدها هزار شهید آبیاری شده پس باید بر آرمان‌های شهدا و امام(ره) پایبند باشیم و صادقانه بر وظایف خود عمل کنیم.

این مسئول عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد بیشترین توجه و همت را به سلامت اداری و مبارزه با فساد داشته باشیم و با اعتقاد بر مبانی انقلاب و امام(ره) به مردم خدمت کنیم.

اسلامی صدر اضافه کرد: هر حرکتی که با ارزش‌های نظام و انقلاب زاویه داشته باشد می‌تواند عدم صداقت را نشان دهد.
 
گفتنی است عباس کاظمی از اسفندماه سال ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار شهرستان قزوین انتخاب و مشغول به خدمت شد که در ۲۹اسفند سال ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد.
 
در پایان این مراسم غلامحسن اسلامی صدر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قزوین معرفی شد.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان