۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین شرارت در ذات و بنیان رژیم صهیونیستی قرار دارد
کد خبر: ۳۶۲۶۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۵ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

ذات و بنیان رژیم اشغالگر اسرائیل با شرارت آمیخته شده‌ است

امام جمعه قزوین گفت: در سال‌های اخیر مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها و خالی کردن سرزمین‌های اشغالی به خوبی اتفاق می‌افتد چون دیگر این سرزمین تحمل ظلم آنها را ندارد.

شرارت در ذات و بنیان رژیم صهیونیستی قرار دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: قیام روز جهانی قدس امسال متفاوت از هر سال دیگری برگزار شد و مردم با اراده‌ای راسخ به میدان آمدند و امید داریم که شاهد خبرهای جدیدی درباره سرنگونی رژیم منحوس صهیونیستی و حکومت سلطه‌گر آمریکا در آینده نزدیک باشیم.

وی با اشاره به شرارت یهودیان افزود: در آیات قرآن کریم اشاره شده که با همه وجود عداوت و دشمنی یهودیان و رهروان آن‌ها را حس می‌کنیم؛ منظور از رهروان در واقع مسیحیانی است که از یهودیان پیروی می‌کنند.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: مسیحیان حقیقی با مسلمانان همراه بوده و ضدصهیونیست هستند و آنان که آمریکا و اروپا را همراهی می‌کنند را باید مسیحی‌یهودی نامید.

عابدینی تصریح کرد: تحولات اخیر منطقه و بحران‌های درون سرزمین‌های اشغالی نشان‌گر افول صهیونیستی و پیداش حکومت الهی و دینی است.

کشورهای موافق عادی سازی روابط با صهیونیست امروز پشیمان هستند

وی افزود: کشورهای منافق منطقه در گذشته در مسیر عادی سازی روابط با صهیونیست بودند اما امروز از اعتماد به این رژیم منحوس ناامید شده‌اند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: قرآن کریم می‌فرماید که یهودیان مثل «حماری» هستند که بار آن کتاب است؛ یعنی با وجود اینکه کتاب تورات را در اختیار دارند اما مفاهیم آن را درک نمی‌کنند و بر روی زمین ظلم می‌کنند.

وی ادامه داد: قیام حماسی و ارزشمند روز قدس عمل به دستور امیرالمومنین در دشمنی با صهیونیست‌های عالم و دفاع از مظلومین بود.

عابدینی تاکید کرد: هر کجا شرارتی است، دست یهودیان و صهیونیست‌ها آنجا دیده می‌شود البته هر روز این دست‌ دراز بیش‌از گذشته در حال کوتاه شدن است.

وی عنوان کرد: یهودیان یک روزی ادعای جهانی شدن داشتند و نیل تا فرات را هدف گرفته بودند اما امروز دور سرزمین‌های اشغالی را دیوار کشیدند و بحران داخلی آنها را فراگرفته و درگیر فساد داخلی و فروپاشی هستند و در بیرون از مرزها هم نزدیک‌ترین دوستان صهیونیست‌ها آنها را رها می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در سال‌های اخیر مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها و خالی کردن سرزمین‌های اشغالی به خوبی اتفاق می‌افتد چون دیگر این سرزمین تحمل ظلم آنها را ندارد.

کشور باید با قدرت برای افزایش توان نظامی حرکت کند

وی یادآور شد: اگر در گذشته نابودی صهیونیست همانند امروز دیده نمی‌شد به این دلیل بود که حق تجلی نکرده بود اما با آمدن امام راحل و پیروزی انقلاب و تعیین روز جهانی قدس به دستور بنیان‌گذار کبیر انقلاب و پرچمداری این نهضت به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز شاهد نابودی این رژیم جعلی هستیم.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: حق که آمد دیگر جایی برای باطل نخواهد بود و با ظهور و بروز امام(ره)، حاج قاسم‌ها به میدان آمدند و جبهه مقاومت ظهور کرد.

وی یادآور شد: یک روزی در این کشور منافقین حرفشان این بود که چه نیازی به سلاح داریم؟ و جنگنده‌هایی که در کشور بود را می‌خواستند بازپس دهند که نیروهای انقلابی اجازه این کار را ندادند؛ این در حالی است که قرآن کریم می‌فرماید که دشمنان آرزو دارند شما از اسلحه غافل شوید و هر چه می‌توانید خود را مسلح کنید و قوی باشید.

عابدینی در پایان با اشاره به سالروز نیروی زمینی و ارتش گفت: لشکر ۱۶ زرهی قزوین در نمایشگاه تجهیزات نظامی به خوبی نشان دادند که از آمادگی کامل برخوردار هستند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند نظام را تهدید کند چون هوشمندانه خود را قوی نگهداشتم و هر روز بر این توانمندی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان