۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین توزیع ۱۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان قزوین
کد خبر: ۳۶۲۶۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۹ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین خبر داد:

توزیع ۱۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان قزوین

مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین از توزیع ۱۵ هزار اطعام گرم بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

توزیع ۱۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان قزوین
حجت مددخانی مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از توزیع ۱۵ هزار اطعام گرم بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این طرح در قالب سفره مهربانی با استفاده از ظرفیت خیرین و علاقه‌‌مندان به شرکت و کمک به نیازمندان و محرومین، توسط گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی در حال اجرا است.
 
وی افزود: این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت و روزانه یکهزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان توزیع خواهد شد.
 
مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین بیان کرد: حدود ۱۵ منطقه محروم و کم‌برخوردار را در شهر قزوین و استان برای این منظور در نظر گرفتیم که می‌توان به چوبیندر، اقبالیه، ناصرآباد، محمودآباد، مهرگان، مناطق جنوب شهر قزوین، حاشیه شهر قزوین و بخشی از بویین‌زهرا اشاره کرد.
 
مددخانی ابراز کرد: هیئت رزمندگان اسلام، امسال برای سومین سال متوالی طرح توزیع اطعام گرم بین نیازمندان را در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند که سال گذشته ۲۵ هزار پرس غذا در ماه مبارک رمضان و هفت هزار پرس در عید غدیر توزیع شد.
 
وی عنوان کرد: هیئت رزمندگان اسلام معمولا به مناسبت‌های مختلف دهه اول ماه محرم، عید غدیر و ماه مبارک رمضان طرح توزیع اطعام گرم بین نیازمندان و تهیه ارزاق خشک معیشتی را در مناطق کم‌برخوردار استان قزوین خواهد داشت. 
 
مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین در پایان گفت: همچنین این هیئت در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ تا ۳ نیمه شب برنامه‌ احیا و شب قدر را در حسینیه شهید مطهری همراه با قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم مداحی و قرآن بر سر گرفتن را خواهد داشت.
 
گفتنی است که این مراسمات با مداحی کربلایی فرمانی و چنور و سخنرانی حجت‌الاسلام زهرایی، زارعی از اساتید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و حجت‌‌الاسلام موسوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همراه خواهند بود.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان