۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین از کشف ۱۳۶تن چوب قاچاق تا کشف سوخت قاچاق در استان
کد خبر: ۳۶۲۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۹ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین؛

از کشف ۱۳۶تن چوب قاچاق تا کشف سوخت قاچاق در استان

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۳۶ تن چوب قاچاق در کارگاه‌های چوب‌بری و تشکیل پرونده قضائی برای ۹ واحد صنفی متخلف خبر داد.

از کشف ۱۳۶تن چوب قاچاق تا کشف سوخت قاچاق در استان
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث و عملیات‌های پلیس استان قزوین به شرح زیر است.

کشف 136 تن چوب قاچاق در کارگاه‌های چوب‌بری

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 136 تن چوب قاچاق در کارگاه‌های چوب‌بری و تشکیل پرونده قضائی برای 9 واحد صنفی متخلف خبر داد.

علی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان فرآورده‌های جنگلی و به منظور محدود کردن واحدهای صنفی متخلف در زمینه خرید چوب قاچاق از افراد سودجو، بازدید از کارگاه‌های چوب‌بری قزوین در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازدیدهای خود 136 تن چوب قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از اداره جنگلبانی بود، کشف و برای 9 واحد صنفی متخلف در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.

این مسئول عنوان کرد: ارزش ریالی چوب های کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال بوده و کلیه آن ها پس از تشکیل پرونده به اداره منابع طبیعی تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: منابع طبیعی به عنوان امانت و موهبتی الهی در اختیار ما قرار داده شده و ما باید برای بهره مندی نسل های آینده تمام تلاش خود را برای حراست از آن به کار ببریم.

کشف سوخت قاچاق در بوئین‌زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا از کشف 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری یک نفر توسط ماموران کلانتری 12 سگزآباد این شهرستان خبرداد.

وجیه الله عبدی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 سگزآباد شهرستان بوئین‌زهرا در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی بوده را کشف، و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

عبدی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان