۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین چند شهروند قزوینی کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند ؟
کد خبر: ۳۶۲۵۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

چند شهروند قزوینی کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند ؟

مدیرکل ثبت و احوال استان قزوین از صدور ۹۵۸ هزار و ۳۶۰ کارت هوشمند ملی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۳۳ هزار و ۸۱۰ فقره به مردم تحویل داده شده است.

چند شهروند قزوینی کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند ؟
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ علی‌رضا افسری اظهار داشت: حدود ۹۸ درصد کارت‌های هوشمند صادر شده در قزوین به متقاضیان تحویل داده شده است.

این مسوول گفت: بیش از ۲۴ هزارو ۵۵۰ کارت هوشمند ملی شهروندان قزوینی صادر شده در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

وی تاکید کرد: افرادی که پیامک صدور کارت هوشمند ملی برای آنها ارسال شده باید به دفاتر پیشخوان خدمات دولت طرف قرارداد با ثبت احوال استان مراجعه نمایند تا بعد از احراز هویت اثر انگشت و دریافت امضای الکترونیکی، کارت خود را دریافت کنند.

افسری با بیان اینکه یک میلیون و ۳۸ هزار و ۹۹۵ شهروند قزوینی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند،تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۹ درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال استان، درخواست دریافت کارت هوشمند ملی خود را ثبت کرده‌اند.

به گفته این مسوول، افرادی که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌ نام کرده‌اند اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با ارائه رسید ثبت‌نام کارت، خدمات مورد نیاز را از دستگاه‌های مختلف دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین با بیان اینکه تاکنون کمتر از یک درصد مردم قزوین برای دریافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده‌اند، اضافه کرد: این شهروندان می‌توانند برای دریافت کارت ملی خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان