۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین فعالیت بوستان‌های قزوین از ساعت ۱۷ در روز طبیعت 
کد خبر: ۳۶۲۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۳ ساعت: ۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین خبر داد:

فعالیت بوستان‌های قزوین از ساعت ۱۷ در روز طبیعت 

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین از فعالیت بوستان‌های قزوین از ساعت ۱۷ در روز طبیعت خبر داد.

فعالیت بوستان‌های قزوین از ساعت ۱۷ در روز طبیعت 
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ جابر خرم نیا مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، بوستان‌های قزوین در روز ۱۳ فروردین از ساعت ۱۷ آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند. 
 
وی افزود: به دلیل حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، بوستان‌های شهر قزوین نظیر بوستان ملی باراجین و ملاخلیلا، از ساعات نزدیک به افطار پذیرای مردم در روز طبیعت هستند. 
 
خرم نیا خاطرنشان کرد: در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از زائران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، در حد امکان جهت خدمات رسانی به شهروندان، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده است. 
 
وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از شهروندان گرامی خواست تا در ساعات تعیین شده به بوستان‌ها مراجعه کرده و همچنین مانند همیشه از شکستن درختان، آتش روشن کردن در نزدیک درختان و بوته‌زارها خودداری کنند و تا حدامکان در بوستان‌هایی نظر باراجین و ملاخلیلا از امکانات پیک‌نیک که در خود بوستان پیش‌بینی شده است استفاده کنند. 
 
خرم نیا همچنین از همشهریان خواست تا در جهت کاهش بار ترافیکی روز طبیعت، حضور در نزدیک‌ترین بوستان به منزل خود را در اولویت قرار دهند. 
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان