۱۷/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۵ شنبه

صبح قزوین روی سنگ قبرم نوشته شود، «مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال»
کد خبر: ۳۶۱۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ساعت: ۲۴:۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌‌ای از وصیتنامه شهید؛

روی سنگ قبرم نوشته شود، «مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال»

شهید علی قاریان‌پور در وصیتنامه‌اش می‌گوید: مجالس من به اسم شهدای گمنام باشد و چون همه ما از خاک هستیم و به خاک هم بر می‌گردیم، روی سنگ قبرم نوشته شود: «مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال»

روی سنگ قبرم نوشته شود، «مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال»
به گزارش حوزه ایثار و شهادت صبح قزوین؛ شهید علی قاریان‌پور مرداد ۱۳۴۳، در شهر قزوین به دنیا آمد. پدرش یوسف و مادرش طاهره نام داشت.

از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.دهم اسفند ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.


وصیت شهید:


پشت جنازه‌ام شعارهای «حسین، حسین»(ع) و «یا مهدی»(عج) سر دهید که شب اول قبر به داد من روسیاه برسند و اگر امکان دارد جنازه‌ام با لباس باشد، همراه یک شاخه گل سرخ و یک عکس امام، که شاخه گل را می‌خواهم به آقا و مولای خود حسین(ع) بدهم؛ نمی‌دانم در آن لحظه چه بگویم؟!

...و در این راه صبر پیشه کنید و اگر می‌شود مقداری خاک کربلا در قبرم بگذارید و در آخر دوست دارم جنازه من در نیمه شب دفن شود؛ چرا که فاطمه(س) در نیمه شب فرمود: «علی! مرا دفن کن.»

مجالس من به اسم شهدای گمنام باشد و چون همه ما از خاک هستیم و به خاک هم بر می‌گردیم، روی سنگ قبرم نوشته شود: «مشتی خاک به پیشگاه خداوند متعال»

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان