۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین گره کور پروژه‌های ناتمام قزوین باز می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۸ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

گره کور پروژه‌های ناتمام قزوین باز می‌شود

فرماندار قزوین گفت: یکی از مهمترین درخواست‌های مردم در سطح شهرستان قزوین روشن شدن تکلیف پروژه‌های مختلفی است که به ظاهر در امر اجرای آنها گره‌های کوری ایجاد شده و چند دهه تلاش مدیران برای حل آن‌ها به جایی نرسیده است.

گره کور پروژه‌های ناتمام قزوین باز می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عباس کاظمی فرماندار قزوین در جلسه کمیته بررسی پروژه‌های ناتمام شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، تأکید کرد: اولویت اصلی دولت سیزدهم رسیدگی به امور مردم است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین درخواست‌های مردم در سطح شهرستان قزوین روشن شدن تکلیف پروژه‌های مختلفی است که به ظاهر در امر اجرای آنها گره‌های کوری ایجاد شده و چند دهه تلاش مدیران برای حل آن‌ها به جایی نرسیده است.

فرماندار قزوین افزود: تشکیل این کمیته صرفاً برای رسیدگی موردی به این طرح‌هاست که بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌ها هر چه زودتر موضوعات را حل کنیم تا مردم هم از عواید انجام این طرح‌ها بهره‌مند شوند.


وی تصریح کرد: به عنوان مثال موضوع طرح تکمیلی پل امام رضا(ع) یا کنارگذر یادگار امام باید زودتر به سرانجام برسد تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، یا پروژه گذر انصاری شرقی بیش از بیست سال در رفت و آمد است و مردم این منطقه انتظار دارند زودتر تکلیف مشخص شود.

کاظمی تأکید کرد: اراده مسئولین استان در استانداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی این است که بتوانیم با نگاه رو به جلو و رفع مشکل تک به تک این مشکلات را با نگاه دقیق کارشناسی، بررسی و به بهترین روش ممکن این معضلات را برای همیشه حل کنیم.

گفتنی است در این کمیته مدیرانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، شهرداری قزوین، پلیس راه و پلیس راهور حضور داشتند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان