۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در قزوین شدت می‌گیرد
کد خبر: ۳۶۱۹۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۶ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

در آستانه نوروز ۱۴۰۲؛

نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در قزوین شدت می‌گیرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در آستانه نوروز خبر داد.

نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در قزوین شدت می‌گیرد
 

جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به طور ویژه در آستانه نوروز 1402 بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات 37مجتمع فعال در استان نظارت خواهد کرد.

وی افزود: تمام بخش‌های این مجتمع‌ها اعم از نمازخانه و آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری استان قزوین اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده‌ای انجام می‌شود.

فعالیت 37مجتمع خدماتی رفاهی قزوین در نوروز 1402

حق‌لطفی ادامه داد: در ایام نوروز امسال 37مجتمع خدماتی رفاهی به همراه ۲۵راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه‌ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

وی گفت: جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای به مجتمع‌ها به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها و ارتقاء ایمنی سفرهای جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع‌ها است و تلاش می‌شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان گفت: مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمع‌ها موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان