۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین قزوینی‌ها ۹۰۰میلیون تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کردند
کد خبر: ۳۶۱۹۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۶ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین:

قزوینی‌ها ۹۰۰میلیون تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کردند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک ۹۰۰ میلیون تومانی قزوینی‌ها به زلزله‌زدگان خوی خبرداد.

قزوینی‌ها ۹۰۰میلیون تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کردند
به گزارش حوزهاجتماعی صبح قزوین؛ حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک ۹۰۰ میلیون تومانی قزوینی‌ها به زلزله‌زدگان خوی خبرداد و گفت: از این میزان ۸۰۰ میلیون تومان به شماره حساب اعلام شده از سوی جمعیت هلال احمر واریز شده و ۱۰۰ میلیون تومان هم به کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در پایگاه‌های سیار، راهپیمایی ۲۲ بهمن و نماز جمعه اختصاص داشته است.

وی افزود: در کنار کمک‌های نقدی یاد شده سه هزار تخته موکت ۳ در ۲ و مقادیر قابل توجهی نیز پتو و هیتر برقی و اقلام خوراکی اهدایی مردم قزوین برای زلزله زدگان خوی ارسال شده است.

این مسئول ادامه داد: از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز یکهزار و ۴۰۰ دستگاه در مرحله اول و ۹۰۷ دستگاه چادر ویژه اسکان برای زلزله زدگان خوی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مطابق قانون هلال احمر مسئول جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حادثه‌دیدگان است، تصریح کرد: از مردم استان درخواست داریم کمک‌های غیرنقدی خود شامل پتو، موکت و هیتر برقی برای کمک به زلزله‌زدگان خوی را به شعب هلال احمر تحویل دهند.

خوئینی تأکید کرد: شهروندان قزوینی همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی یا شماره شبا IR ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری #۳*۱۱۲* واریز کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: صاحبان صنایع و مالکان کارخانجات نیز می‌توانند با ارسال عدد چهار به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسئولیت اجتماعی خود، هلال احمر استان قزوین را در این زمینه یاری کنند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان