۱۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۳ پنجشنبه

صبح قزوین محموله سیگار قاچاق به مقصد نرسید/ کشف ۴۸کیلوگرم مواد مخدر
کد خبر: ۳۶۱۸۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۴ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین؛

محموله سیگار قاچاق به مقصد نرسید/ کشف ۴۸کیلوگرم مواد مخدر

بیش از ۲۴۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در آزاد راه قزوین-زنجان توسط پلیس قزوین کشف و ضبط شد.

محموله سیگار قاچاق به مقصد نرسید/ کشف ۴۸کیلوگرم مواد مخدر
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از حوادث و عملیات‌های مهم پلیس قزوین را می‎خوانید.

محموله سیگارهای قاچاق به مقصد نرسید

سردار علی ابراهیمی گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی در آزاد راه قزوین-زنجان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به دو دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده 247 هزار و 200 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را 12 میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا 2 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروهای حامل بار قاچاق نیز به پارکینگ منتقل شدند.

کشف 45 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ داود عبدالمالکی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی و اخبار رسيده مبنی بر فروش عمده موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستان ملارد، بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران اعلام شد.

وی افزود: پس از حصول اطمينان و با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد با همکاری پليس استان قزوین در قالب دو تيم عملياتی به مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر موفق شدند 45 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و 3 نفر را دستگیر کنند.

عبدالمالکی ضمن تشکر از همکاری مردم با پليس بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ تاکید و از شهروندان خواست: در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر مراتب را از طريق مرکز فوریت های 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان