۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین از تصادف جاده‌ای خون‌بار تا دستگیری مسافری که حامل افیون بود
کد خبر: ۳۶۱۸۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین؛

از تصادف جاده‌ای خون‌بار تا دستگیری مسافری که حامل افیون بود

تصادف در جاده قزوین_زنجان دوکشته و سه مجروح برجای گذاشت و مسافری که حامل ۵کیلو موادمخدر بود در دام پلیس افتاد.

از تصادف جاده‌ای خون‌بار تا دستگیری مسافری که حامل افیون بود
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین حوادث رخ داده در شهر قزوین و عملیات‌های ویژه پلیس به شرح زیر است.

2 کشته و 3 مجروح در واژگونی سواری پراید 
 
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در آزادراه قزوین-زنجان بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پراید با چهار سرنشین به دلیل نامعلومی واژگون شده که در اثر این حادثه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سایر مجروحان توسط عوامل امدادی حاضر به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
رئیس پلیس راه استان ادامه داد: متاسفانه یکی از مجروحان علیرغم تلاش‌های فراوان کادر درمان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده که با هماهنگی قضائی اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین آغاز مسافرت های بین استانی در کشور، به رانندگان توصیه می‌شود از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کرده و حتما در طول مسیر در محل مناسبی برای استراحت توقف کنند.

کشف بیش از 5 کیلوگرم تریاک ازمسافراتوبوس 
 
سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: ماموران گشت پاسگاه انتظامی کورانه در عوارضی شماره دو حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس مسافربری را، برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگردهای پلیسی، به یکی از مسافران مشکوک و او را از خودرو پیاده کردند.

رئیس پلیس شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم مسافر مورد نظر 5 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد. 

خدایی تصريح كرد: پليس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همکاری شهروندان با پليس در کاهش جرائم نقش به سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 1300
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان