۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین سامانه بارشی جدید از فردا وارد استان قزوین می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی قزوین:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد استان قزوین می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از شامگاه فردا «سه شنبه» ۲۵بهمن ماه تا روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که پیامد آن در برخی ساعات بارش برف، گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی جدید از فردا وارد استان قزوین می‌شود
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین تغییرات آب‌وهوای استان قزوین اظهار کرد: بر اساس مدل‌های هواشناسی از ظهر امروز تا فردا آسمانی نیمه ابری تا ابری خواهیم داشت.

وی افزود: از شامگاه فردا «سه شنبه» 25بهمن ماه تا روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که پیامد آن در برخی ساعات بارش برف، گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه هم جوی نسبتا  پایدار در سطح منطقه حاکم است و به لحاظ دمایی همچنان استقرار هوای سرد پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی از صدور هشدار زرد برای روز چهارشنبه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری، کاهش دید افقی و احتمال انسداد راه‌های روستایی کوهستانی در روز چهارشنبه مواجه همراه باشیم.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم که شهروندان ضمن رعایت احتیاط لازم در ترددهای درون‌شهری و برون‌شهری، از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی استان قزوین در پایان گفت: کمینه دمای شب گذشته در آوج 12 درجه زیر صفر، بیشینه دمای ظهر روز گذشته در رازمیان 2 درجه گزارش شده و دمای شهر قزوین بین منفی یک و منفی 2 در نوسان بوده است.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان