۱۸/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ یکشنبه

صبح قزوین تمامی محورهای استان قزوین برفی است
کد خبر: ۳۶۱۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای استان:

تمامی محورهای استان قزوین برفی است

مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان قزوین ادامه دارد و این بارش‌ها در آزادراه‌ها شدیدتر از سایر نقاط است.

تمامی محورهای استان قزوین برفی است
جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های استان قزوین اظهار کرد: بارش برف در اکثر محورهای استان قزوین ادامه دارد و این بارش‌ها در آزادراه‌ها شدیدتر از سایر نقاط است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف در محورهای قزوین_رشت، قزوین_آبیک، بوئین‌زهرا و ارتفاعات طارم‌سفلی ادامه دارد، افزود: در مناطق مرتفع و کوهستانی برف با کولاک، مه‌گرفتگی و کاهش دید همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: به علت بارش برف و کولاک شدید در گردنه قسطین‌لار الموت، در حال حاضر تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

حق‌لطفی ادامه داد:در حال حاضر ۴۰۰ راهدار استان قزوین در قالب۲۶تیم راهداری با ۲۹۶دستگاه ماشین‌آلات در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی در راه‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری در هوای برفی افزود: هموطنانی که قصد سفر در این شرایط را دارند باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان گفت: مردم می‌توانند اطلاعات مربوط به راه‌ها را در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوند.

انتهای پیام/1003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان